Newbie - Pytanie początkującego. Pomocy!
Napisano Ponad rok temu
jestem początkujący.. moja wiedza nt. kulturystyki, bodybuildingu itp = 0 i mam do Was wszystkich pytanie.. chciałbym popracowac nad ciałem (chodzi głównie o brzuch i klatke piersiową) w domu gdyz narazie nie mam mozliwosci chodzic na silownie w gre wchodzi ewentualny zakup nie drogich przyrzadow i jakies suplementy.
Mam 195 cm i waze 85 kg. Czy ktos moglby mi pomoc z planem i dieta oraz doborem suplementow do cwiczen w domu?
jezeli sa potrzebne jeszcze jakies info to prosze pisac.
z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Guest_maks_*
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Guest_maks_*
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru ]=+-:::...
Napisano Ponad rok temu
prosze o jakies porady co do diety i jakie suplementy mam kupic? kreatyne? naprawde jestem zupelnie zielony co do tego i trzeba do mnie jak do dziecka
trening domatora mam wydrukowany wiec musze zaglebic lekture.. tylko nie kumam pojecia serii wiem glupie... seria to jest tak.. 4 serie czyli robie serie 15 mnut przerwy nastepna serie i tak 3-4 razy dziennie czy jak?
Napisano Ponad rok temu
ps. 15 minut miedzy seriami przerwy to troszke za duzo
Napisano Ponad rok temu
zgadzam siezainwestuj ... w karnet na siłke;p
przerway miedzy seriami od 2 do 3 min, a w treningu domatora nawet krotsze
MIKOŁAJ BIERZE STERYDY
Napisano Ponad rok temu
a co do karnetu to narazie nie mam mozliwosci hantle do domu to jednorazowy wydatej, a "dopalacze" to wydatek raz na 1-2? :> 1 karnet na silownie starczy mi na 2 tygodnie
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu