Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jedna ręka silniejsza od drugiej.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

luz
  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Jedna ręka silniejsza od drugiej.
Jestem początkujący, narazie robie trening ogolnorozwojowy w domu, po skonczonym takim treningu udam sie na silownie.
Zaobserwowalem ze cwiczac miesnie najszersze grzbietu czy biceps, prawa czesc plecow lub prawa reka jest lepiej u mnie rozwinieta. Wiecej powtorzen zrobie na prawej rece niz na lewej rece. To samo dotyczy cwiczac plecow. Zastanawiam sie czy zeby lewa reka byla silniejsza (i taka sama w stosonku do prawej) to musze robic wiecej powtorzen czy moze wiecej serii?? a moze wieksze ciezary musze brac na slabsza reke?? Czy jest to bez różnicy?? Moze to pytanie jest banalnie smiesznie ale prosze o odpowiedź.
  • 0

JuniorWB3

JuniorWB3
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Pomógł: 0

Napisano Ponad rok temu

Re: Jedna ręka silniejsza od drugiej.
Ja mam tak od początku ćwicze już jakis okres czasu i nadal lewą mam słabsza od prawej!! :zdegustowany: różne rzeczy starałem sie zrobic zeby mieć równą siłe w obu łapach ale nic z tego nie wyszło:/:/ dokładałem cięzar ale to jest lipa bo stałym cięzarem powiedzmy robie po 12-10 powturzen (chodzi mi o prawą lewą z jakieś 10-8 ale nie zawsze zdarza mi się to głównie przy koncu treningu z początku jest ok) to jak dołożyłem sobie kiedyś na lewą reke na hantel 1kg to juz robiłem 6 razy :hyhy: :hyhy: więc nie ma se3nsu dokładac bo co bedziesz robił prawa normalnie serie po 12 powt a lewą po 6?????? chyba nie!! :) kiedyś miałem momen ze zrezygnowalem z hantli na rzecz sztangi i powiem Ci ze jaks rade dawałem i jak zacxzełem znów dygac hantlami to juz mi lepiej szło ale i tak nie jest za pieknie!! :zawstydzony: teraz ogólnie pod koniec treningu mam wachania miedzy jedna a drugą ręką 2 powturzeń

luz
  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
  • Pomógł: 0
0