Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zestaw do 200zł dla poczatkujacego.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

kaczhor
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Zestaw do 200zł dla poczatkujacego.
Witam
A wiec tak na siłke chodze juz ponad poł roku. Do tej pory nic nie brałem tylko gainera na poczatku (mass xxl-efekty takie sobie) teraz planuje wziasc cos normalnego jakas kreatynka, hmb czy cos. Jestem raczej zielony w tym temacie. Głownie chodzi o mase miesniowa, rzezbe i siłe czyli chyba o wszystko :] Chciałbym taki zestawik do 200zł. Ogolnie to jestem jeszcze cienki 17lat, 185cm, 75kg, na klate biore max 65. moj cel minimum to podnosci siebie :] Co byscie mi polecali. A i jeszcze gdzie kupic: allegro, jakies sklepy internetowe??
  • 0

Kropek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2185 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice - Giszowiec
  • Zainteresowania:Sport (piłka nożna), Muzyka, Kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

Re: Zestaw do 200zł dla poczatkujacego.
ja bym radzil zainwestowac w diete :P oprucz tego mozesz kupic jakiegosc gainerka massa np ewentulanie ze 2 paki ostrowi(allegro) a krete to polecam w tabletkch olimpu
mass 2kg-60zl ostrowia 1600g-60zl kreta 200 tabletek kolo 40-50 zeta
mozesz ewentualnie wziasc 3 kg massa i bedzie kolo 200zl
  • 0
Bez kasy nie ma masy
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników],
Bądź twardy nie sięgaj po koks

kaczhor
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Zestaw do 200zł dla poczatkujacego.
okej. a teraz jeszcze moze ktos mi podpowie jak to brac. Trenuje 3 razy w tygodniu. Poniedziałek, środa, piatek i czasami jeszcze w sobote jakis lajtowy trening. :hyhy:
  • 0

Kropek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip