Skocz do zawartości


Zdjęcie

Witaminy, minerały itd - proszę o pomoc.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Marcinkowiec
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Witaminy, minerały itd - proszę o pomoc.

Witam. Na siłowni ćwiczę od około 2 lat, mam 20 lat,na siłowni ćwiczę 3-4 w tygodniu, prowadzę dość aktywny tryb życia - studiuję wychowanie fizyczne. Mam następujący problem - otóż mialem przerwę na siłowni okolo 4 miesiące spowodowaną problemem ze zdrowiem - chodzi o serce (mialem podwyzszone tętno, czułem się niespokojny i ogólnie rozbity) - miałem zrobione wiele badań krew, mocz, ekg itd. Wszystko było ok. Lekarz stwierdził u mnie tzw. "nerwicę wegetatywną serca", którą ponoć jest częsta przy dużej ilości stresu (a mialem w tym okresie sporo roznych problemow, ktore spedzaly mi sen z powiek). Lekarz przypisał mi tabletki ziołowe uspokające + do tego potas i magnez. Dolegliwości ustąpily bardzo szybko. Od tego czasu nic mi nie dolega, czuję się świetnie fizycznie. Od 2 miesięcy ponownie ćwiczę na siłowni. W związku z tym, że "zacząłem doceniać własne zdrowie" chcę kupić jakieś suplementy witaminowe itp. Potrzebuję jednak poradę. Otoż przegladam wlasnie aktualny katalog z suplementami firmy Trec. Zainteresowały mnie trzy rzeczy: Multi Pack(witaminy), Mega Mineral, Super Omega-3. Składniki zawarte w Omega mają znaczenie w prawidłowym funkcjonowaniu serca i naczyń krwionośnych, multi pack to witaminy, zas Mega Mineral to szereg minerałów. Czy jest sens kupować te wszystkie 3 suplementy? Jesli tak, to jak je stosować? Jesli nie, to co kupic? Proszę o porady. Z góry za wszystkie serdecznie dziękuję. Ze sportowym pozdrowieniem.


  • 0

tigre0070
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Siłownia,Suple,MMA,SAA,GSM...no i moja Pani :-)

Napisano Ponad rok temu

Re: Witaminy, minerały itd - proszę o pomoc.