Skocz do zawartości


Zdjęcie

Serdecznie proszę o poradę/opinię/pomoc.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

FunMedWet
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Serdecznie proszę o poradę/opinię/pomoc.
dzień dobry wszystkim!

Jestem tutaj nowym uzytkownikiem, mam 20 lat, mam na imie Rafał, jestem studentem med.wet....co nie oznacza, że jestem jakims anemikiem :] itp. Od kilku lat ćwicze regularnie karate/takewondo.W tym roku rozpoczalem rowniez równoległe z tamtymi zajęciami doskonalenie pływania na basenie...jest to raz na tydzień 90minut a takewondo: 2 razy po 90 minut tygodniowo. Oczywiscie uwielbiam jeździc na rowerze itp, więc bynajmniej nie prowadzę "statycznego" trybu życia. Mam 185 cm wzrostu ale niestety jestem szczupłym człowiekiem. Według lekarza, z którym rozmawiałem mam doskonała przemiane materii. Jednakże ja bardzo bym chciał co nieco przybrac na masie miesni przede wszystkim w partiach górnych ciała. Aha, co do siłowni; bardzo nie lubię tego spedzania wolnego czasu i zajęć, więc dla mnie ta forma odpada....każdego człowieka interesują różne formy aktywności a mnie ta w ogóle. I teraz moje pytanie...czy nie mógłbym jakos uzupełnić swojego odżywiania codziennego, by organizm pobudzic do nabrania masy...nie mówię to o kreatynie powodującej magazynowanie wody ale bardziej o formach typu gainer itp. czy cos takiego byłoby jakkolwiek wskazane i w jakiej formie? bardzo goraco prosiłbym o jakies porady i wskazówki osób doswiadczonych i biegłych w temacie...sam mam prawie znikome pojęcie na ten temat, ponieważ moja wiedza bardziej skupia się na budowie i funkcjonowaniu organizmu niz na diecie i odżwywianiu.

Z pozdrowieniami
  • 0

dyndel
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2498 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:WROCŁAW

Napisano Ponad rok temu

Re: Serdecznie proszę o poradę/opinię/pomoc.