Serdecznie proszę o poradę/opinię/pomoc.
Napisano Ponad rok temu
Jestem tutaj nowym uzytkownikiem, mam 20 lat, mam na imie Rafał, jestem studentem med.wet....co nie oznacza, że jestem jakims anemikiem itp. Od kilku lat ćwicze regularnie karate/takewondo.W tym roku rozpoczalem rowniez równoległe z tamtymi zajęciami doskonalenie pływania na basenie...jest to raz na tydzień 90minut a takewondo: 2 razy po 90 minut tygodniowo. Oczywiscie uwielbiam jeździc na rowerze itp, więc bynajmniej nie prowadzę "statycznego" trybu życia. Mam 185 cm wzrostu ale niestety jestem szczupłym człowiekiem. Według lekarza, z którym rozmawiałem mam doskonała przemiane materii. Jednakże ja bardzo bym chciał co nieco przybrac na masie miesni przede wszystkim w partiach górnych ciała. Aha, co do siłowni; bardzo nie lubię tego spedzania wolnego czasu i zajęć, więc dla mnie ta forma odpada....każdego człowieka interesują różne formy aktywności a mnie ta w ogóle. I teraz moje pytanie...czy nie mógłbym jakos uzupełnić swojego odżywiania codziennego, by organizm pobudzic do nabrania masy...nie mówię to o kreatynie powodującej magazynowanie wody ale bardziej o formach typu gainer itp. czy cos takiego byłoby jakkolwiek wskazane i w jakiej formie? bardzo goraco prosiłbym o jakies porady i wskazówki osób doswiadczonych i biegłych w temacie...sam mam prawie znikome pojęcie na ten temat, ponieważ moja wiedza bardziej skupia się na budowie i funkcjonowaniu organizmu niz na diecie i odżwywianiu.
Z pozdrowieniami
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników],
Bądź twardy nie sięgaj po koks
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu