Skocz do zawartości


Zdjęcie

PROSZE O UŁOŻENIE TRENINGU NA TYDZIEŃ !!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

phone_gsm
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bielsko- Biała
  • Zainteresowania:rowery

Napisano Ponad rok temu

PROSZE O UŁOŻENIE TRENINGU NA TYDZIEŃ !!
SIEMA. MAM 16 LAT, 180CM WZROSTU I WAŻE (TYLKO) 60KG:(
ZBLIŻA SIĘ ZIMA, WIĘC CHCIAŁBYM ZACZĄĆ ĆWICZYĆ. JESTEM NOWICJUSZEM, WIEC NIE WIEM JAK ROZPOCZĄĆ CWICZENIA, CHCIAŁBYM JAK NAJSZYBCIEJ I JAK NAJWIECEJ PRZYTYĆ!!
CHCE KUPIĆ ZESTAW: MASS XXL 3KG + KREATYNA 400G Z TURYNĄ + 500G DEKSTROZY
ACHA NO I MAM TYLKO TAKIE PRZYŻĄDY JAK:
- DRĄŻEK
- HANTELKI: 2X6KG, 2X3KG, 2X1.1KG
- TE 4 GUMY DO ROZCIĄGANIA
PRZECZYTAŁEM, ŻE POMPKI ZASTEPUJA INNE PRZYZADY DO CWICZENIA. RODZAJÓW POMPEK JEST CHYBA Z 10.
MIALEM JUZ PROGRAM CWICZEN, ALE PODCZAS TRENINGU MIALEM WYKONYWAC CWICZENIA NA WSZYSTKIE PARTIE CIALA- BICEPS, TRICEPS, KLATA, PLECY ITD.
JAK JUZ ZDAZYLEM SIE ZORIENTOWAC, TO CWICZY SIE CO DWA DNI, I TO W KAZDY DZIEN TRENINGOWY NA COS INNEGO NP. PLECY I TRICEPS ALBO CUS TAKIEGO.
JEZELI KTOS UMIE TO CHCIALBYM ZEBY MI ROZPISAL DIETE, ALE BEDZIE BARDZO CIEZKO GDYZ, OD 8.00- 15.00 JESTEM W SZKOLE. CHCIALBYM ZEBY DIETA BYLA BARDZO PROSTA, A SKLADNIKI W NIEJ ZAWARTE BYLY DOSTEPNE W DOMKU;]
W DIETACH CZESTO WYSTEPUJE TUNCZYK, I CHCIALEM SIE ZAPYTAC ILE ON KOSZTUJE;]
JEZELI KTOS CHCE MI DORADZIC W CZYMS INNYM TO PROSZE ROWNIEZ PISAC;]
  • 0

T-Mobile
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk
  • Zainteresowania:Kulturystyka, Sztuki Walki, Dziewczynki, Muzyka, Dobre Książki

Napisano Ponad rok temu

Re: PROSZE O UŁOŻENIE TRENINGU NA TYDZIEŃ !!
Lepiej sie zapisz na silownie..efekty napeewno beda wiekrze niz cwiczenia z takimi hantelkami..a i trening i diete masz podwieszone..i odzywki narazie odstaw bo na poczatku jak zaczynasz cwiczyc sa bardzo dobre przyrosty sily...
  • 0
Zapraszam do obejzenia mojego dziennika: