Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kreatyna


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

tommy88
  • Użytkownik
  • Pip
  • 47 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Kreatyna
czy wystarczy na cykl kreatyna w 150kaps??
  • 0

dyndel
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2498 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:WROCŁAW

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
mowisz o mega kaps ?? zalezy jak dlugo chcesz ciagnac cykl ja robie prawie 8 tygodniowy i 150 mega kaps nie styknie...a jesli mowisz o zwyklych kapsulkach to tym bardziej :-)
  • 0
''... są oni z kamieniami w rękach ... ulica, która przed nikim nie klęka ...''

tommy88
  • Użytkownik
  • Pip
  • 47 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
no wlasnie mi chodzi o mega kaps!chcialem sobie na allegro kupic a ile trzeba tego dziennie brać??
  • 0

Strongbart
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4690 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
300g trzeba na cykl
  • 0
Pozdrawiam Strong

dyndel
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2498 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:WROCŁAW

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna

piec rano po przebudzeniu i piec po treningu
pozdro Suszę zęby Suszę zęby



chyba Ci sie cos pomieszalo...jedna kapsulka ma 1250 mg to sobie policz
  • 0
''... są oni z kamieniami w rękach ... ulica, która przed nikim nie klęka ...''

Narcotic
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 128 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
luzik masz racje 5 g ci styknie
pozdro :D :D
  • 0
[glow=green]==NARCOTIC ® [/glow]

dyndel
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2498 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:WROCŁAW

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
spoko :-)
  • 0
''... są oni z kamieniami w rękach ... ulica, która przed nikim nie klęka ...''

duzyziomek
  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
siemka po jakim czasie moge jesc kreatyne konicze cykl z omka po ostatnim strzale ile musze odczakac ?? czy ona pomoze mi w zatrzymaniu spadkow 8)
  • 0

WojtekX
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2662 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:GTW
  • Zainteresowania:sport, dziewczyny i moj kochany piesek :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
biez odrazu i nie zapomnij sie odblokowac nolvadexem lub clomidem
  • 0
Anglia

duzyziomek
  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
dzieki
  • 0

anar
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3036 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Biala Podlaska
  • Zainteresowania:psycha :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
duzyziomek, napisz jak tam efekty po omce :>
  • 0
[you]
pozdro :P

duzyziomek
  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
luz
85-90 na klate
31-34.5 bic
62-67 waga :mrgreen:
  • 0

dyndel
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2498 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:WROCŁAW

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
wyciskanie to chyba cos slabo poszlo ?? ale bic calkiem spoko...a jak sie odzywiales ??
  • 0
''... są oni z kamieniami w rękach ... ulica, która przed nikim nie klęka ...''

duzyziomek
  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
dzis bylem na silce 92.5 kg na klatke :mrgreen:
wiesz ze nie bylo zadnej takiej diety SUPER , ryz jadlem tuniczyka ale to roznie
ale wody pilem duuzo ;-)
  • 0

crusher1988
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1456 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
ludzie kto to widzial zeby brac sie za stery jak ma sie 31 w lapie i 62 kg wagi ja zrobilem identycznie to samo na kreatynce i wmiare dobrej diecie, moim zdaniem zjebales sobie zdrowie i to wszystko STERY SA OSTATECZNOSCIA JAK JUZ NIC NIE IDZIE NA SUPLACH, a jak miales takie wymiary przed to chyba cwiczyles z 2 miechy na silce i wzieles sie za stery a z reszta szkoda gadac i taki z ciebie duzyziomek jak z koziej dupy trąba ....
  • 0
Pozdro Blue Army ... dzieki za pomoc ;)
Nie kazdy kto ma duzego kut**a musi grac w pornusach :D
Wracam do formy :P

duzyziomek
  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
tylko malo inteligentni ludzie potrafia krytykowac wiec powiem tylko jedno
!!!MILCZ NIEPYTANY !!!
  • 0

dyndel
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2498 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:WROCŁAW

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
panowie bez kłotni...naepno crusher ma troche racji...nawet dużo...ale jak zrobił tak zrobił i już tego nie da rady cofnąć więc nie ma sensu nawet krytykować... ( zrobił jak chciał ) teraz juz nie ma co patrzec w przeszlosc tylko trzeba myslec o tym jak urosnac jutro :-) :mrgreen: :D
  • 0
''... są oni z kamieniami w rękach ... ulica, która przed nikim nie klęka ...''

crusher1988
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1456 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna
a jesli mozna spytac jaki miales staz na silce zanim wzioles omke ?

[ Dodano: 09-08-2005, 7:18 ]
o chyba mialem racje z tym 2 miesiecznym stazem bo sie nie odzywasz ...
  • 0
Pozdro Blue Army ... dzieki za pomoc ;)
Nie kazdy kto ma duzego kut**a musi grac w pornusach :D
Wracam do formy :P



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018