Skocz do zawartości


Zdjęcie

mój duży kolega, co myslicie???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

Bula88
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 365 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:motoryzacja, dupeczki, muza, kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

mój duży kolega, co myslicie???
to jest moj kumpel cwiczy pare latek, caly czas na suhara

Załączone pliki


  • 0

jasqoo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1063 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Świdnica
  • Zainteresowania:rally

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
twoj kumpel chyba nigdy nie widzial planu na rzezbe :| ale masa spoko, musi duuuzo poracowac nad barkami klatka i brzuchem.
  • 0
--===Only The Strong Survive===--]
[you] looknij na moj dziennik: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

BREW
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 236 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
wiesz...slabo wyglada jak na pare latek cwiczen....bardzo male bareczki..... :)
masz tutaj linka....to mooj qmpel tez cwiczy pare latek na sucho....oczywiscie dietka :) //cwiczy 6 lat // [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] teraz jest o wiele wiekszy ;-) pozdro
  • 0
"....sEn PrZyWoŁuJe mArZeNiA...."

Bazant
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
no i klate musi zgolic... co nie kafar??? :mrgreen:
  • 0
"Nie ma odpornych na ciosy, są tylko źle trafieni" Jerzy Kulej

jasqoo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1063 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Świdnica
  • Zainteresowania:rally

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
no przydalo by mu sie :D
  • 0
--===Only The Strong Survive===--]
[you] looknij na moj dziennik: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

anar
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3036 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Biala Podlaska
  • Zainteresowania:psycha :D

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
a wiekszego zdjecia to juz sie nie dalo wstawic? ;]
  • 0
[you]
pozdro :P

Bazant
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
zdjecie na tyle dobre ze ja tam widze prawdziwki marynowane. jakby jeszcze pwoiekszyc to powiem z ktorego lasu :mrgreen:
  • 0
"Nie ma odpornych na ciosy, są tylko źle trafieni" Jerzy Kulej

anar
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3036 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Biala Podlaska
  • Zainteresowania:psycha :D

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
jak zmniejszylem sobie zdjecie to strasznie choojowo wyglada :| niech doda solarke i zacznie sie odchudzac troszke ;-) :mrgreen:
  • 0
[you]
pozdro :P

wagraf
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 451 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
jak dla mnie to straszna lipa 6 lat treningu i zero sylwetki oraz widocznych miesni
  • 0

BREW
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 236 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
elo.. :shock: ..jesli chcesz zobaczyc mojego ziomka, ktoory cwiczy 6 lat to kliknij na tego linka, ktoory podalem wyzej :PPPP
  • 0
"....sEn PrZyWoŁuJe mArZeNiA...."

tomek_997
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
jak on wygląda nie obrzydzaj zycia innyym, weź sie za trening i daj nowe foty!!!
  • 0

Madson
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1544 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
On wygląda nie wiele lepiej od mojego ojca który w zyciu nic nie ćwiczył a od 15 lat to tylko
śpi , je i przed kompem siedzie (ksiegowy)
  • 0
Tylko ciezka praca mozna dojsc do celu...
Weteran z uszkodzonym kregoslupem...

Artysz
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
myśle że to prosiak
  • 0

jasqoo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1063 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Świdnica
  • Zainteresowania:rally

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
a ty to co jestes, pochwal sie !! najlepiej kogos wysmiewac, daj swoje zdjecie to my sie wyzyjemy :D
  • 0
--===Only The Strong Survive===--]
[you] looknij na moj dziennik: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Kafar1418048738
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1634 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin
  • Zainteresowania:KULTURYSTYKA

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
bazant cwelu pierdolony nie wkurwiaj mnie
  • 0
Sie skacze..Sie plywa..Bajerka jest..Cialko tez mam zajebiste

lider
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
nie podoba mi sie za bardzo zalany :?
  • 0

Bula88
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 365 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:motoryzacja, dupeczki, muza, kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
artysz skoro myslisz ze to prosiak to daj twoje zdjecie tez cie troche powyzywam w jego imienu, a pozatym nie chcialbys sie spotkac z nim na zywo, bo by cie chyba zaraz zabil, byli tacy kozacy jak ty i po pierwszym strzale odpadali
  • 0

Maniuś1418048748
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 136 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
Kawał chłopa. Zgadzam się z chłopakami, że powinien się za rzeźbę wziąć, bo warunki masowe ma dobre
  • 0

Luuzak14
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1403 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Pabianice
  • Zainteresowania:Kulturystyka oraz wszystkie sporty walki

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
ja na jego miejscu to bym TFB Treca pobrał troche i dietka no i oczywiście rzeźbić trza
  • 0
To Be Kur*a Or Not To Be

cris1418048751
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1302 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: mój duży kolega, co myslicie???
Ey sorrrrrrrki ze spytam ale on wogóle ćwiczy? ma mase bo jest poprostu tłusty. Nic specjalnego...
  • 0
Nie polecam szpitala :/



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018