Witam.
Chciałbym sie przywitać jestem tu nowy
Nazywam się Mateusz, na siłowni ćwiczę od ok 6 miesięcy..
Mój wzrost 181 cm.
Moja waga 92kg.
Mój cel: redukcja tkanki tłuszczowej i waga ok 85 - 87 kg!
A więc tak:
Trening na siłowni robię 4x w tygodniu po ok 1.5 h - 2 h.
I odrazu pierwsze pytanie, jak powinny wyglądać ćwiczenia na zrzucenie tkanki tłuszczowej? Czytał wiele rozbieznych opini i nie wiem sam
W tym momęcie robię normalne ćwiczenia.. nie żadne np więcej powtórzeń mniejszym ciężarem tylko np max wycisnę 85kg i zaczynam serię na klatkę piersiową od 40kg x12 pozniej 50kgx10 pozniej 60kgx10 i na końcu staram się 70x8. I takim systemem robię ćwiczenia na wszystkie partie mięsniowe. czy to dobrze?
Następne pytanie:
Chodzi o dietę, nie mam za duże pieniędzy aby kupować produkty ściśle określone w kalkulatorach kalorii.. można powiedzieć, że mogę sobię pozwolić na jedzenie kurczaka z ryżem lub jakąś rybę typu mintaj itp..
A więc tak:
Dzień zaczynam od wzięcia 2kapsułek Clen Burexin na czczo. Następnie praktycznie zawsze co rano jajecznica z 4 całych jajek + ok 4 kromek chleba typu waza. później przeważnie za ok 3 godz. staram się zjeść np 3 banany + 2 wafle ryżowe. Następnie na obiad ( główny posiłek) jem przeważnie ryż, kurczak, warzywa..
pozniej trening, przed treningiem pół godziny kolejne 2 kapsy clen burexinu i trening o którym pisałem wcześniej. Max do pół godziny po treningu jem 30g białka "isolate whey bv159" firmy Clinic-labs. i w zależnośći o której godzinie mam siłownie, jeśli skończę o 21 to ostatnim posiłkiem jest właśnie białko. Jeśli np o 18 to tak mniej więcej ok 19:30 - 20.00 jem jeszcze jakąś rybę wędzoną typu makrela, lub mniejszą porcję ryzu z kurczakiem i warzywami..
Dodam, że nie piję żadnej pepsi nawet pepsi light czy innych wynalazków..
Od stycznia zaczynam treningi w piłkę nożną a dokłądniej sezon przygotowawczy i pewnie 4x trening (ogromny wysiłek fizyczny - interwały biegania skakanie itd itp) + do tego 3x siłownia.