Skocz do zawartości


Zdjęcie

Budowa czternastolatka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

nastoletnipakierro
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Budowa czternastolatka

Witam, bardzo chciałbym poruszyć pewien temat. W tym roku uderza mi czternaście lat, jak wiadomo, zaczynam już powoli iść w budowę ciała. Wiem, że to podobno za młody wiek na ćwiczenia, ale ja chcę.

Mam 177 cm wzrostu, ważę 66-67kg, mój obwód bicepsa to 32-34cm, resztę parametrów podam jeszcze dzisiaj.

 

Nie śmiejcie się, zrozumcie, że jestem zielony. Wytłumaczcie mi wszystko, byle spokojnie.

 

W domu nie mam sprzętu, mam jedenasto-kilowe, pięcio i jedno kilogramowe hantle. Niedługo zacznę chodzić do kolegi który ma praktycznie cały sprzęt. Co do mojej diety, to staram się odżywiać dobrze, nie biorę żadnych używek. Nie palę, od alkoholu raczej stronię. Staram się jeść jak najwięcej białka, wszelkie makarony, ziemniaki, piersi z kurczaka, jajka, twarogi i sery są na porządku dziennym, jednak nie mam ściśle określonej diety. Proszę o pomoc.

 

Robię "interwał", tj. 30 sekund x ćwiczenia, następne 30 sekund poświęcam na ćwiczenie y i szczerze powiedziawszy to się sprawdza. Przez dwa/trzy miesiące urosłem około 2 cm, gram regularnie w koszykówkę i zaczynam chodzić na treningi boksu. W trzy miesiące przytyłem 4kg, nie jestem wypierdkiem, ale nie jestem też koksem.


Użytkownik nastoletnipakierro edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

nastoletnipakierro
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Budowa czternastolatka

@edit

tam jeden błąd napisałem, bo nie myslałem co piszę


  • 0

Grammatikk

Grammatikk
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 19491 postów
  • Pomógł: 223
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:https://www.facebook.com/mateusz.pawlak.5473
  • Staż [miesiące]:Sam już nie wiem dłuuugi jest ;)
  • Wzrost [cm]:193
  • Pas [cm]:85