Skocz do zawartości


Zdjęcie

Opis mojej sytacji, efekty do oceny i pare pytań.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

Szeryf17
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Opis mojej sytacji, efekty do oceny i pare pytań.

Witam, Mam 18 lat, ważę 72kg (waga często skacze, czasami waże 74, czasami 75, 73 - różnie to bywa) i mierzę 180cm.

Moje BMI WYNOSI 22.5, Mam 14% tkanki tłuszczowej. Na klatkę wyciskam 75kg (tyle podnosiłem 2 tygodnie temu, gdy próbowałem wycisnąć max)  Mam 35cm w bicepsie, 84 w pasie, 56 w udzie, 37 w łydce i 103 w klatce piersiowej.

 

Od paru miesięcy ćwiczę regularnie, 3 razy w tygodniu, bo wcześniej też ćwiczyłem w sumie ćwiczę rok, ale regularnie dopiero od paru miesięcy tak jak pisałem. Dopiero teraz bardziej umiem wykonywać wszystkie ćwiczenia dokladnie, poprawnie itp. Jednak moja waga jest taka sama od praktycznie roku, czasami spada, czasami wzrasta tak jak mówię, być może słabe efekty są spowodowane tym, że nie ćwiczyłem regularnie, może złą dietą, a może brakiem odpoczynku, bo żyje praktycznie ciągle w biegu, z domu wychodzę o 5 rano, do 15 mam praktyki, potem siłownia/piłka nożna, i dom i tak codziennie, tyle, że chodzę też do szkoły, ale to 3 razy w tygodniu, wtedy się bardziej wysypiam bo wstaje o 6, a nie o 5 :)

Możliwe, że problem z odżywianiem też jest, jednak niestety nie mam za bardzo dużych funduszy, żeby zrobić sobie dietę.