Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trening


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

Stepir
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Trening
Witam. To mój pierwszy post, więc pragnę się przywitać. Jestem Maciek i jestem początkującym kulturystą. Mam 16 lat, około 183 cm wzrostu i waże coś w granicy 100 kg ( ważyłem 70 kg, ale przez 3 miesiące dobiłem do 100 kg ). Jestem mało aktywny fizycznie, chodź przez ostatnie 2 miesiące pracuje na budowie, itp. Odżywki jakie będe stosował to BCAA, odżywka białkowa i Thermo Speed. Chciałbym zapytać się czy dobrze dobrałem dietę i jaki trening mam stosować ( jakbyście mogli dać jakaś rozpiske to byłbym bardzo szczęśliwy ).

A oto moja dieta:

8:00 - Odżywka białkowa 30 g
8:30 - 2 kapsułki Thermo Speed
8:45 - 5 kapsułek BCAA
9:00 - 1 śniadanie: 1,5 szklanki płatków owsianych + banan
10:00 - 2 śniadanie: 5 jajek na jednym żółtku
12:30 - 2 kapsułki Thermo Speed
13:00 - Obiad: pół paczki ryżu brązowego z 150 g piersi z kurczaka ( bez skóry )
14:00 - Posiłek przed treningiem: kromka chleba razowego z szynką z indyka i ogórkiem
14:30 - 5 kapsułek BCAA
15:00 - SIŁOWNIA
około godziny 18:00 - 5 kapsułek BCAA + odżywka białkowa 30 g
18:30 - Posiłek po treningu: pół paczki kaszy z 100 g piersi z kurczaka ( bez skóry )
20:00 - Ostatni posiłek: kromka chleba razowego z szynką z indyka i pomidorem

Od czasu do czasu wypije jakiś jogurt naturalny i oczywiście będe pił dużo wody.
  • 0

Damian
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 205 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Trening