Witam,
nazywam się Daniel i mam 19 lat. Moja waga wynosi 57,4kg przy wzroście 171cm. Przeliczałem BMI i wyszło, że mam "idealną masę ciała" jednak na granicy z niedowagą. Jem bardzo bardzo bardzo dużo, a mimo to nie potrafię przybrać na wadze co może utrudnić sprawę z siłownią, na którą chcę zacząć chodzić. Możliwe, że mam dobrą przemianę materii - możliwe bo nie znam się na tym - i zastanawiam się czy nie skonsultować się z dietetykiem, ale wolałem na początek wybrać jakieś forum, gdzie siedzą ludzie tacy jak ja, którzy też zaczynali, ale mają bagaż doświadczeń i są chętni do dzielenia się nim .
Moim celem nie jest wyjebanie się na maksa, ale nabranie więcej ciała, mięśni i spalenia tłuszczu na końcu i oczywiście utrzymania tego stanu. Szczupły jestem i każdy mi to mówi mimo to, że jem bardzo dużo. Ostatnio właśnie zmieniam moje nawyki żywieniowe. Chcę również zacząć zdrowe odżywianie co pójdzie w parze ze zdrowiem oczywiście . Jeśli chodzi o obecną aktywność fizyczną to biegam, nie maratony, czasy i inne tego typu rzeczy, ale dla zdrowia, kondycji i po prostu dla przyjemności. Nie potrafię siedzieć po prostu w domu i gapić się w telewizor. Jestem osboą aktywną życiowo o ile można tak powiedzieć. Pływanie zaczałem od szkoły podstawowej i trwało to 6 lat - obecnie pływam dla przyjemności i ochłody .