Skocz do zawartości


Zdjęcie

Proszę o pomoc! Jestem totalnie zielony :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

damiangzyl
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Proszę o pomoc! Jestem totalnie zielony :)

Witam serdecznie.