Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zastój siły w wyciskaniu na ławce płaskiej

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

Booster
  • Użytkownik
  • Pip
  • 13 postów
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Motoryzacja
  • Staż [miesiące]:ponad 2 lata
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :40
  • Klatka piersiowa [cm]:110
  • Pas [cm]:81
  • Udo [cm]:63
  • Waga [kg]:80

Napisano Ponad rok temu

Zastój siły w wyciskaniu na ławce płaskiej

Witam. To znów ja :)

Jako, że odkryłem Wasze Forum chciałbym zadać kilka pytań, dlatego co chwilę nowe tematy :)

Ok. Do rzeczy. Jak już pisałem we wcześniejszym poście (o barkach) ćwiczę od dwóch lat. Ostatnio doświadczyłem przykrego wydarzenia, jakim jest zastój. Na szczęście wystąpił on jak na razie tylko w klatce piersiowej. Miesiąc temu zatrzymałem się na równych stu kilogramach w dwóch końcowych powtórzeniach na ławce płaskiej.

Wykonuję wszystkie ćwiczenia na jakie pozwala mi mój sprzęt (a przynajmniej tak myślę) a mianowicie:

1. Rozgrzewka

2. Wyciskanie w leżeniu płasko: 85kg x 8; 90kg x 6 ;  95kg x 4 i 100kg x 2 

3. Wyciskanie hantli w skosie dodatnim (i tutaj problem - nie mogę użyć sztangi, ponieważ stojaki zintegrowane z ławką są zbyt nisko i nie mogę wsunąć się pod gryf, a niestety hantle mam już zbyt lekkie): 16kg x 8; 21kg x 6; 26kg x 4-6 (ostatnim ciężarem dwie serie - więcej nie da rady założyć)

4. Rozpiętki: 11kg x 8; 16kg x 6; 21kg x 4; 26kg x 2-3

5. Przenoszenie hantli nad głową w oparciu o ławkę: 21kg x 8; 26kg x 6; 31kg x 4; 33,5kg x 2 (tutaj zakładam 33,5kg, ponieważ ze względu na technikę można założyć krążki o większej średnicy)