Skocz do zawartości


Zdjęcie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

policeman92
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Mam pytanie mianowicie chciałbym się Was zapytać jaki byście ułożyli dla mnie plan trenigowy przy moim sprzęcie?
Witam , a więc tak mam 15 lat jestem w sumie początkowy w ćwiczeniach siłowych ale wcześniej trenowałem sporty walki mianowicie nie wiem jaki mam sobie ułożyć plan treningowy z moim sprzętem a także brzuszki , pompki itp.. Mój sprzęt to dwie hantle , gryf prosty 150 cm , drążek do podnoszenia się no i obciążeń razem 30kg 4x5kg i 4x2.5kg moglibyście mi ułożyć jakiś plan treningowy z tym sprzętem? Jestem w sumie laikiem w tych sprawach i nie za bardzo się na tym znam ile serii i po ile powtórzeń , z jakim obciążeniem mam ćwiczyć.. A i jeszcze jakbyście mogli mi coś polecić na wzrost masy i energii bo czasami przed treningiem nie mam siły ćwiczyć tylko szkoła i w kime. Dzięki z góry ; ] .
  • 0

koksu123
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3648 postów
  • Pomógł: 0
125
Bardzo Dobra
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:SW, siłownia, motoryzacja.
  • Staż [miesiące]:Ciągle rośnie :)
  • Wzrost [cm]:172
  • Waga [kg]:76

Napisano Ponad rok temu

Re: Mam pytanie mianowicie chciałbym się Was zapytać jaki byście ułożyli dla mnie plan trenigowy przy moim sprzęcie?
Hmm..

Ja osobiście jeszcze przy Twoim wieku na razie proponował bym trening domatora, poćwiczyłbyś tak parę tyg na rozruch że tak powiem, a później mógłbyś się zapisać na siłownie i na początek trening FBW.

I jak na razie dla Ciebie na wzrost masy to dieta, bez żadnych supli, dopiero zaczynasz więc będzie dobrze szło bez wspomagaczy :) A co do energii może postaraj się więcej spać, wypoczywać i jedz konkretny posiłek przed treningiem :)
  • 0
Uwierz w swoje możliwości i osiągnij swój cel ! ;)

Dawidddd12
  • Ekspert
  • PipPipPipPip
  • 3506 postów
  • Pomógł: 0
356
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:179