Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dieta dla początkującego :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

Iruka86
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Dieta dla początkującego :)
Siemka. Jak napisałem w temacie, potrzebuję diety, ćwiczę od ponad roku na siłowni, mam całkiem niezłą sylwetkę, ale niestety jestem strasznie chudy, do tej pory tylko trenowałem, nie obchodziła mnie dieta, teraz trochę inaczej. Więc, próbowałem ją Sobie przez ostatnie dni sam ułożyć ale trochę mi nie idzie..Moja prośba więc jest żeby ktoś mi napisał dietę na cały tydzień, wiem że to duża prośba ale niemam do kogo się z tym zwrócić. A myślę że dla bardziej doświadczonego to nie będzie wielki problem. Więc mam 15 lat, ok 165cm wzrostu, 52Kg..Z góry dziękuję ;) Ps. Niechciałbym aby były w niej uwzględnione odżywki chyba że będzie to konieczne.

Użytkownik Iruka86 edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

kuba1000
  • Guests
  • PipPipPipPip
  • 8481 postów
  • Pomógł: 4
  • Lokalizacja:Poznań
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta dla początkującego :)
Wystarczy poczytać zanim założysz temat .
W tematach podwiesoznych jest dużo diet ;)

Iruka86
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta dla początkującego :)
Szukałem, Ale nie jest w nich podane czy to jest dieta dla 24 latka który ćwiczy już pare lat, ma 80 kg i 190 cm, czy dla kogoś jak ja. I są tam tylko przykładowe, na jeden dzień, a nie widzi mi się przez dłuższy czas jedzenie dzień w dzień tego samego ..
  • 0

UnDeRoS
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1738 postów
  • Pomógł: 0
138
Bardzo Dobra
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:18
  • Wzrost [cm]:188
  • Waga [kg]:86

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta dla początkującego :)