Skocz do zawartości


Zdjęcie

MAN Scorch - Reveal The Steel


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

raah
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:to dopiero początki... :)
  • Wzrost [cm]:170
  • Waga [kg]:63

Napisano Ponad rok temu

MAN Scorch - Reveal The Steel
Witam.
Nie mam dużego doświadczenia w siłowni, w sumie bardzo znikome. Ostatnio zacząłem ćwiczyć, głównie biegam i powoli wykonuje jakieś proste ćwiczenia (brzuszki na ławce skośnej, hantle). Mój cel to głównie poprawienie kondycji fizycznej a przy okazji spalenie kilku kg. Przy wzroście 170cm waże ok 62-64kg. Chce spalić troche brzucha i zredukować tkankę na nogach. W tym celu zakupiłem suplement Dołączona grafikaMAN Scorch - Reveal The Steel.
Biorę 3 tabletki rano na czczo przed bieganiem i 3 tabletki po siłowni. Ćwicze co drugi dzień i zastanawiam się czy powinienem łykać ten suplement codziennie, czy tylko w dni kiedy ćwicze? Dodam, że z powodów słabej kondycji moja przygoda z bieganiem zaczyna się w ten sposób:
Oto założenia planu:

1. tydz. Biegnij 2 minuty, idź 4 minuty (powtórz 5 razy).

2. tydz.Biegnij 3 minuty, idź 3 minuty (powtórz 5 razy).

3. tydz.Biegnij 5 minut, idź 2,5 minuty (powtórz 4 razy).

4. tydz.Biegnij 7 minut, idź 3 minuty (powtórz 3 razy).

5. tydz. Biegnij 8 minut, idź 2 minuty (powtórz 3 razy).

6. tydz. Biegnij 9 minut, idź 2 minuty (powtórz 3 razy).

7. tydz. Biegnij 9 minut, idź 1 minutę (powtórz 3 razy).

8. tydz. Biegnij 13 minut, idź 2 minuty (powtórz 2 razy).

9. tydz.Biegnij 14 minut, idź 1 minutę (powtórz 2 razy).

10. tydz. Biegnij 30 minut.

co myślicie o tej sytuacji i tych tabletkach? brać je codziennie? pewnie dla większości z Was takie bieganie to pestka, jednak powtarzam, że dopiero zaczynam i dla mnie to i tak spory wysiłek. Pozdrawiam :(

//zapomniałem dodać, że nie stosuje konkretnej diety. Ograniczam fastfoody, słodycze i staram się jeść niewiele.