Pytanie
Napisano Ponad rok temu
Może na początek podam coś o sobie,
Wzrost 178cm waga 65kg.
Co polecacie na przyrost masy mięśniowej i ogólnie masy, jestem ogólnie zielony w tym temacie.. Moi znajomi stosują kreatyne oraz białko, i oczywiście ćwiczą. Mógłby mi ktoś doradzić od jakich ćwiczeń zacząć i co kupić. Chodzi mi głównie o budowę ramion i większą siłę. Z góry dziękuję za pomoc
Napisano Ponad rok temu
By przybrać na masie logiczne jest, że trzeba jeść więcej niż wynosi nasze zapotrzebowanie na kalorie Jednak tych kalkulatorów i cyferek bym się nie trzymała, w Twoim przypadku trzeba jeść dużo ale i zdrowo.
Co do aktywności fizycznej, na pewno jakiś trening siłowy - jeśli nie masz jak chodzić na siłkę możesz śmiało trenować w domu kalistenikę. Proponuje poczytać trochę co i jak z pierwszym treningiem.. No i na pewno polecam w tym przypadku trening całego ciała, tzw FBW
Jeśli chcesz rozbudować tylko parę grup mięśni to uwierz mi, że nie ma to jak najmniejszego sensu trenujesz kilka a reszta stoi w tyle, więc sylwetka robi się mega nie proporcjonalna do reszty.. chcesz wyglądać jak facet? trenuj mądrze, całe ciało, z dużymi ciężarami!
Co do suplementów, na ten czas odpuść, nie jest to Ci na ten czas potrzebne, chyba, że ewentualnie odżywka białkowa jeśli wiesz, że nie dasz rady spełnić całego zapotrzebowania na białko. Ale to też pierw ogarnij podstawy diety
I pamiętaj, nic więcej... dieta + trening
„Be strong, u never know who you are inspiring”
Napisano Ponad rok temu
Czemu każdy zawsze zaczyna od pytań o suplementy...
No już tak się utarło kolego Każdy myśli, że suple będą odwalać za Ciebie całą robotę.. to po co komu dieta i trening
Napisano Ponad rok temu
Czemu każdy zawsze zaczyna od pytań o suplementy...
To proste, siła marketingu. Wszędzie widzimy reklamy typu zjedz a jutro będziesz miał biceps większy o 10 cm, i ludzie w to wierzą.
Napisano Ponad rok temu