Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

Rademenez
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano 4 tygodni temu

Pomocy

Witam. Mam 26 lat 176 cm wzrostu  i jakeis 75 kg wagi . Cwicze w domu od  jakis 2 miesiecy. Nie mam czasu na silownie wiec musze to robic w domu. Mam do dyspozycji sztange lamana , 2 hantle , okolo 45 kg obciazenia i 2 hantelki 2 kg. Czy jestem w stanie cos z tym zdziałać ? Moim celem jest lepszy wyglad ( bardziej widoczne miesnie , moze troche  masy ). Głównie wolałbym sie skupic  na barkach, bicku , tricku , brzuchu no i plecach. Mam mało sprzetu i jestem troche ograniczony co do treningów więc musi to wystarczyc. Czy jest mi ktos w stanie rozpisac jakie cwiczenia moge robic i  ile serii i powtorzeń by to mialo jaki kolwiek sens ? Dodam ze staram sie jesc zdrowo. Z góry dziekuje za pomoc


  • 0

aniajlover
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 3046 postów
  • Pomógł: 93
238
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Puławy
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Kulturystyka naturalna, fitness,body-building kobiet, dieta LC, LCHF,
  • Staż [miesiące]:nadal coraz więcej
  • Wzrost [cm]:155
  • Waga [kg]:48

Napisano 4 tygodni temu

Re: Pomocy

Witaj :)

Super, że do nas trafiłeś! 

Na pewno da się coś zrobić z sylwetką z Twoim sprzętem, jedynie co trzeba trochę ''wyobraźni'' :)

W Twoim przypadku pasowałoby rozruszać ciało, ale całe ciało, treningiem FBW - można kalistenikę, można zacząć od razu z ciężarami. A za jakiś czas zająć się poszczególnymi partiami ciała i dać je na priorytet.

Hmm posiadasz sztangę łamaną i hantle.. nie jest to nic trudnego, wykonujesz każde ćwiczenie tak samo tylko z tym sprzętem jaki posiadasz. Drążek by się jeszcze przydał, ale to może z czasem.

Nogi: martwy ciąg na prostych, przysiad(każdy rodzaj), wykroki, zakroki, syzyfki,

Plecy: wiosłowanie, martwy ciąg klasyk, 

Klatka: wyciskanie, pompki szeroko, rozpiętki - nie posiadasz ławeczki ale można te ćwiczenia można wykonywać po prostu na podłodze.

Barki: wyciskanie żołnierskie, wyciskanie nad głowę i oczywiście każdy rodzaj wznosów na barki

Biceps: uginanie sztanga łamaną lub hantlami

Triceps: wyciskanie wąsko, pompki wąsko, pompki w podporze tyłem, francuskie, prostowanie ramienia w opadzie tułowia

Łydki: wspięcia stojąc, siedząc

Brzuch: tu już jest tego masa

Robisz 3 dni treningu całego ciała, dajesz jedno ćwiczenie na każdą partię mięśni i dajmy na to, na początek trzy serie po 10-12 powtórzeń

Mam nadzieję, że zrozumiale napisane ;)


  • 0

„Be strong, u never know who you are inspiring”




Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019