Skocz do zawartości


Zdjęcie

Waga (BMI)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

juentos
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Waga (BMI)

Cześć,

 

trenuję od kilku lat, obecnie 3 razy w tygodniu plus dodatkowo raz gram w piłkę.

Trenuję bardziej "dla zdrowia", ogólnie, bez nadmiernego "spinania się" jeśli chodzi o dietę, itp., choć ogólnie staram się przestrzegać ogólnych założeń.

Co do suplementów, czasami biorę przed treningiem odżywkę białkową, innych nie stosuję.

W czerwcu, gdy ważyłem się (te same warunki, z rana, na czczo, ważyłem ok. 88,5 kg.

W wakacje, oprócz kilku wyjazdów (w tym 1 dwutygodniowy) nie zaprzestałem treningów i generalnie trenowałem, zawsze 2 lub 3 razy w tygodniu.

Wizualnie mam wrażenie, że jestem szczuplejszy niż wcześniej (tak też odbierają inni), ale jak stanąłem na wagę, okazuje się, że mam 92,5 kg. Wzrost 188 cm.

BMI wychodzi mi jakieś 26. Pytanie, czy te 4 kg więcej to mogą być mięśnie, czy jest powód do niepokoju (tycie mimo wszystko)? Ogólnie mam wrażenie, że treningi dają efekty i że jestem "szerszy", jeśli chodzi o mięśnie, itd.

Niepokoi mnie jednak, że waga pokazuje 4kg więcej w stosunku do czerwca, bo byłbym pewien, że nawet schudłem lub utrzymałem wcześniejszą wagę (wizualnie, jeśli chodzi o tłuszcz, "brzuch" itp.).

 

Dzięki z góry za wszelkie sugestie!


  • 0

Gawlo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1186 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Waga (BMI)

Pamiętaj, że mięśnie są cięższe niż tłuszcz ;)

Do tego też zależy czy zjadłeś może więcej na noc w wakacje w porównaniu do ważenia w czerwcu i już masz odpowiedź. 

Jeśli jednak nadal Cie to niepokoi ja bym złapał za wagę kuchenną, policzył wszystko i obserwował.


  • 0

RychuP
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1075 postów
  • Pomógł: 81
307
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Waga (BMI)