Cześć Wszystkim, jestem nowym użykownikiem na forum, ćwiczę na siłowni od 2 lat jednak czas ogólny treningu mógłbym zawżeć w roku jako że robiłem sobie długie przerwy mniejwięcej 3 miesiące siłowni 3 miesiące przerwy. Nigdy nie byłem typem kanapowca grywałem w piłkę nożną biegałem, jezdziłem rowerem wszystko sporadycznie.
Chciałbym zamienić ten ruch na coś bardzo ukieriunkowanego i liczę na waszą pomoc. Temat ten będę prowadził coraz bardziej starannie a trening systematycznie z zasadami zdrowego żywienia i myślę w większości poprawnie wykonywanymi ćwiczeniami.
Postaram się systematycznie wrzucać efekty, opis i spostrzeżenia by udało się pomóc tym którzy są w podobnym momęcie co ja teraz. Trening będzie treningiem masowym dietę poglądową rozpiszę w kolejnych postach. Znając życie będzie opierała się na rybach, kurczaku, wołowinie, ryżach, makaronach, ważywach, orzechach, bananach, płatkach owsianych, jajkach mleku i wodzie w dużych ilościach, dodatkowych suplementach tupu białko, kreatyna i witaminy, Dokładnie rozpiszę później.
Mam 27 lat trening FBW 4/7dni ostatnio miałem okazję wypróbować, przyznam że przez pierwsze 3 miesiące efekty były zadawalające później z powodów zdrowotnych musiałem zrobić sobie 2 miesiące przerwy.
Moja propozycja wygląda następująco, uprzejmie proszę o rady i pomoc w modyfikowaniu wstępnych założeń.
Celem treningu w pierwszych trzech miesiącach stosując coś na wzór full body workout licząc od pierwszego dnia listopada jest sprawdzenie skuteczności treningu, założenie wstępne to (3dni/7) treningowych . Każdego pierwszego dnia miesiąca ćwiczenia minimum 50% będą wymieniane na inne by uniknąć przyzwyczajenia się mięśnia do wysiłku.
Założenie jest takie by cały trening mieścił się w przedziale od 70 minut do 100 licząc trening z rozgrzewką (1 do 1,5h)
Na treningu wykonane zostanie od 5 do 7 ćwiczeń z podziałem na odpowiednie ćwiczenia dominujące: