Trenuję od 6 miesięcy i nadal nie widzę progresu. Nie mam pojęcia w czym tkwi problem. Niby zestaw ćwiczeń jest odpowiedni, bo układał mi go trener. Co do diety także nie ma zastrzeżeń, bo wcześniej konsultowałem się z dietetykiem. Tkanka mięśniowa zamiast się rozrastać totalnie stoi w miejscu. Nie wiem co mogłoby ją zastymulować do regularnego wzrostu. Macie jakieś rady?
Stagnacja - pomocy
Napisano Ponad rok temu
Drugie czy widzisz progres silowy w podstawowych ćwiczeniach wielostawowych?
Napisano Ponad rok temu
Dokładnie, zapomniałeś przybliżyć jak wygląda mniej więcej twój trening. Możliwe, że to jest źródłem twojego problemu. Natomiast dieta powinna być prawidłowa, skoro wspomagałeś się wizytą u dietetyka. Według mnie twój organizm po prostu nie przyswaja odpowiednio składników odżywczych i to może powodować brak progresu. Kiedyś także miałem taki problem i na siłowni doradzono mi suplementację. U mnie sprawdziła się w 100%.
Napisano Ponad rok temu
Moim zdaniem kolego Wojtek31 jest zbyt mało danych aby w ogóle brać pod uwagę suplementację.
Suplementy to tylko dodatki, 5% ogółu,i zanim się je przyjmuje 95 % powinno być na miejscu, i działać.
Fakt, że u Ciebie zadziałały na zasadzie placebo, nie oznacza potrzeby suplementacji przy odpowiedniej diecie, u niewytrenowanych.
Remson, po 6 miesiącach odpowiednio ułożonego programu siłowego, zakładając, że taki program masz rozpisany, powinieneś widzieć przyrosty siły a przez co wagi co około tydzień.
Zacząłbym od upewnienia się, że trening jest poprawnie zbudowany, że nie jest w nim zbyt dużo ćwiczeń, po czym mięśnie nie są w stanie się zregenerować, oraz że podaż jest odpowiednia.
6 miesięcy bez progresu? Dobrze że się obudziłeś
is where you're not"
Mark Bell
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu