Siema! Od 3 miesięcy męczy mnie stagnacja mięśni. Kompletnie nie widzę progresu, moja tkanka mięśniowa zbuntowała się i nie chce rosnąć. Powoli tracę motywację do dalszych działań. Pomimo tego, że regularnie trenuję od 2 lat i stosuję wysokobiałkową dietę, to i tak nie uzyskuję oczekiwanych efektów. Dlatego też zwracam się do Was o pomoc. Ostatnio od kumpli z siłowni dowiedziałem się, że jedynie suplementacja może przerwać stagnację. Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie?
Napisano Ponad rok temu
Kreatyna, arginina, może jakiś gainer daj. Aby mięśnie rosły musisz mieć nadwyżkę kcal oraz zwiększać ciężary. To podstawa. Podnieś kalorykę o 500 kcal i zwiększ obciążenie.
Napisano Ponad rok temu
Pomyśl o suplementacji. W moim przypadku jak najbardziej się sprawdziła. Tylko pamiętaj, żeby przy doborze preparatu kierować się naturalnym składem i tym, żeby zawierał argininę oraz jakiś booster testosteronu. Te składniki na pewno poradzą sobie ze stagnacją. Dodatkowo nie zapominaj o regularnych treningach oraz pilnowaniu diety.
Napisano Ponad rok temu
Zwiększyłem obciążenie i szamam 6 wysokobiałkowych posiłków dziennie. Teraz pozostaje kwestia suplementacji. Nie mam pojęcia na jaki preparat się zdecydować, bo rynek jest tym zawalony. Macie jakieś sprawdzone suple? Nie chcę stosować czegoś w ciemno.
Napisano Ponad rok temu
Zwiększyłem obciążenie i szamam 6 wysokobiałkowych posiłków dziennie. Teraz pozostaje kwestia suplementacji. Nie mam pojęcia na jaki preparat się zdecydować, bo rynek jest tym zawalony. Macie jakieś sprawdzone suple? Nie chcę stosować czegoś w ciemno.
albi30 napisz czego dokładnie oczekujesz od suplementów i jaki jest Twój aktualny cel. To ułatwi dobranie właściwego wsparcia.
Mój dziennik treningowy → NA CIELE SWYM HISTORIĘ MĄ PISZĘ
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Utrzymaj mięśnie dzięki MCT |
Artykuły i Ciekawostki |
|
|
||
Nie bądź „bocianem” – trenuj mięśnie nóg |
Treningi |
|
|
||