Zaawansowana poczatkujaca - zrzucenie wagi
Napisano Ponad rok temu
zarejestrowalam sie na tym forum z nadzieja, ze podpowiecie mi jak zaczac. Niestety nie moge sobie pozwolic na sesje z prywatnym trenerem, a ja jestem w temacie calkiem zielona.
Zasadniczo jestem dosc aktywna, uprawialam wiele roznych sportow, bylam regularna uczestniczka wszelkich "fitnessow". Ostatnio niestety czestotliwosc mi siadla, robie 2 razy w tygodniu trening Muay Thai (1.5 godziny, wysoka itensywnosc) i srednio raz w tyg 75 minut praktyke yogi. Wciaz jednak kondycje mam bardzo dobra, wytrzymalosciowo mysle jest przyzwoicie. Do tego sporo "normalnego" ruchu w ciagu dnia, robie kilometry na spacerach z dziecmi. W tym sensie nie jestem wiec calkiem poczatkujaca.
ALE
Spadek czestotliwosci treningow, malo snu i kiepskie nawyki zywieniowe (ach, ta czekolada) sprawily, ze dorobilam sie nadwagi. Mam 170cm wzrostu i 77kg wagi. Chcialabym zrzucic 10 kg, kiedys tyle wazylam i czulam sie swietnie. Mam wystajacy brzuch, boczki i duze uda (za to lubie swoje posladki, ktore choc spore to maja ladna forme ). Postanowilam, ze do diety i dotychczasowego treningu muay thai dorzuce sobie silownie. Moglabym chodzic dodatkowe dwa razy w tyg, silownia jest dobrze wyposazona zarowno w maszyny do cwiczen silowych jak i do aerobowych. No tylko, ze ja nie mam zielonego pojecia, co mialabym na tej silowni robic. Calkiem zielona w tym zakresie jestem. Jak uzywac maszyn bedzie mial mi kto pokazac, ale przydalby mi sie jakis sensowny plan, ktory pomoze mi osiagnac cel. Z tego co zaczelam czytac to chyba moglabym zaczac robic trening obwodowy (a moze sie myle i jednak FBW bylby lepszy)? Podpowiecie mi prosze jak sobie taki plan rozpisac? Bede ogromnie wdzieczna za wszelkie wskazowki!
Napisano Ponad rok temu
Zapomnialam dodac: mam 30 lat, suplementow zadnych nie stosuje, a na wadze zawsze latwiej przybieralam niz tracilam.
Napisano Ponad rok temu
Przysiady
Wyciskanie hantli płasko
Wiosłowanie sztangą