Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wzrost wagi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

respekt
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Wzrost wagi

Wiek:16

 

Witam, ćwiczę już na siłowni od 5 miesięcy. W tym czasie udało mi się przytyć z 55kg do 61. Mój wzrost to 185/6cm, więc mam niedowagę. Jestem prawdopodobnie ektomorfikiem.

Postępy są widoczne minimalnie na ciele, ale przede wszystkim podczas ćwiczeń - najbardziej rozwinęły mi się klatka piersiowa oraz nogi.

Z jedzeniem jest różnie - raz zjem minimalną dzienną 2000kcal, raz 3500.

 

Mój aktualny rozkład jedzenia wygląda następująco:

 

Śniadanie: Produkty mleczne (jogurt 600g/ ser 100g)

Drugie śniadanie: Jajecznica z 4 jaj

Obiad: Mięso + ryż/makaron

Jem różne, nieokreślone posiłki w trakcie dnia, przede wszystkim zawierające zwierzęce białko oraz owoce.

Kolacja: Jogurt 500-600g

Staram się spożywać ok. 2-3l wody dziennie.

 

Jeżeli chodzi o odpoczynek to śpię ok. 7-8h w ciągu doby

Siłownia 4x w tygodniu po ok. 45min-1h (ćwiczenia na określone partie ciała, pierwsze 4 miesiące był to trening ogólnorozwojowy) + różne aktywności np. rower

Po siłowni zawsze spożywam ok. 30g serwatki z 300ml mleka

 

Ostatnio zakupiłem gainer, który zamierzam spożywać również po treningu.

 

Co powinienem zmienić w swojej diecie/treningu aby za jakiś czas uzyskać wagę ok. 75kg w zdrowym stanie (mam na myśli brak bojlera na brzuchu)?


Użytkownik respekt edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

Abetalipoproteinemia
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 5442 postów
  • Pomógł: 173
387
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:6 lat
  • Wzrost [cm]:168
  • Przysiad [kg]:82,5
  • Wyciskanie [kg]:70
  • Martwy ciąg [kg]:90
  • Waga [kg]:70

Napisano Ponad rok temu

Re: Wzrost wagi

Przede wszystkim musisz poprawić dietę. Co prawda używasz dobrych produktów, ale jest to wszystko trochę niezgrabnie ułożone. Do tego warto rozplanować sobie konkretną liczbę tych posiłków (+2 ewentualne przekąski, skoro twierdzisz że wolno łapiesz masę). Niemniej zanim bym wprowadzał dodatkowe posiłki, dopracowałbym to co masz teraz. Cztery duże są naprawdę ok, tylko biednie to wygląda. Masa potrzebuje pełnowartościowej miski ;) 600 g jogurtu z pewnością nie pomoże, ale dołożenie do tego płatków owsianych, owoców i orzechów już tak :)Jak dla mnie za mało węgli i tłuszczy, tego ewidentnie brakuje. Do tego musisz trzymać się wyznaczonej kaloryki. Robiąc ponad 1000 kcal skoki, ciężko będzie organizmowi przestawić się na tryb pełnego rozwoju mięśni. Zachęcam sprawdzić temat, który pomoże Ci zrozumieć wszystkie podstawy i spojrzeć na dietę we właściwy sposób - KOMPENDIUM WIEDZY O DIECIE

 

Co do suplementacji, to po treningu wrzuć gainer zamiast białka. Możesz w ten sposób uzupełnić wspomniany brak węglowodanów, ale w tym wieku i krótkim stażu, lepiej dopracuj dietę. Możesz kupić sobie kompleks witaminowy, to nigdy nie zaszkodzi. Wrzuć też swój plan treningowy. Zobaczymy czy tutaj też nie ma jakichś niedociągnięć, bo być może przygotowany plan nie jest wystarczająco skuteczny do rozbudowy sylwetki ;). Moim zdaniem problem leży w odżywianiu, dlatego zajmij się tym w pierwszej kolejności.


  • 0

Mój dziennik treningowy → NA CIELE SWYM HISTORIĘ MĄ PISZĘ




Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019