Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wzrost wagi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

respekt
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Wzrost wagi

Wiek:16

 

Witam, ćwiczę już na siłowni od 5 miesięcy. W tym czasie udało mi się przytyć z 55kg do 61. Mój wzrost to 185/6cm, więc mam niedowagę. Jestem prawdopodobnie ektomorfikiem.

Postępy są widoczne minimalnie na ciele, ale przede wszystkim podczas ćwiczeń - najbardziej rozwinęły mi się klatka piersiowa oraz nogi.

Z jedzeniem jest różnie - raz zjem minimalną dzienną 2000kcal, raz 3500.

 

Mój aktualny rozkład jedzenia wygląda następująco:

 

Śniadanie: Produkty mleczne (jogurt 600g/ ser 100g)

Drugie śniadanie: Jajecznica z 4 jaj

Obiad: Mięso + ryż/makaron

Jem różne, nieokreślone posiłki w trakcie dnia, przede wszystkim zawierające zwierzęce białko oraz owoce.

Kolacja: Jogurt 500-600g

Staram się spożywać ok. 2-3l wody dziennie.

 

Jeżeli chodzi o odpoczynek to śpię ok. 7-8h w ciągu doby

Siłownia 4x w tygodniu po ok. 45min-1h (ćwiczenia na określone partie ciała, pierwsze 4 miesiące był to trening ogólnorozwojowy) + różne aktywności np. rower

Po siłowni zawsze spożywam ok. 30g serwatki z 300ml mleka

 

Ostatnio zakupiłem gainer, który zamierzam spożywać również po treningu.

 

Co powinienem zmienić w swojej diecie/treningu aby za jakiś czas uzyskać wagę ok. 75kg w zdrowym stanie (mam na myśli brak bojlera na brzuchu)?


Użytkownik respekt edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

Abetalipoproteinemia
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 5442 postów
  • Pomógł: 174
388
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:6 lat
  • Wzrost [cm]:168
  • Przysiad [kg]:82,5
  • Wyciskanie [kg]:70
  • Martwy ciąg [kg]:90
  • Waga [kg]:70

Napisano Ponad rok temu

Re: Wzrost wagi