Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kontuzja nadgarstkow


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

Pojechali
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Kontuzja nadgarstkow

witam wszystkich jestem poczatkujacy w sprawach dopingu i nowy na forum sprawy maja sie tak waze 70 kg wzrost 180cm trenuje sporty walki od 5 lat obecnie mam kontuzje z rok jezdzilem po lekarzach bylo z 7 wizyt jestem zalamany postawa lekarzy nic niemoga pomoc robilem badania RTG tomografie usg rak i oni dalej nic nie wiedza wkrecaja mi cos. ostatnia wizyta byla w warszawie i ten lekarz dal mi skierowanie na badanie artrografie z wstrzyknieciem jakiegos plynu do stawu , co najgorzej takie badanie kosztuje ponad 1000zl na jedna reke a mam problem z obiema za ciezko trenowalem uderzalem w worek ciezki dlugi okres az wkoncu cos j**nelo i zrobilem przerwe bylem u fizoterapeuty kiedy zaczal kuracje pradami bolalo cholenie mocno az calutki sie spocilem koszulka to byla jak po ostrym treningu mokra, przerwalem ta kuracje bo myslalem ze taki bol to nie pomoze a zaszkodzi niewiem czy dobrze zrobilem czy nie. dalej trenuje mimo bolu oczywiscie nie daje z siebie 100% bo boli ale trenuje bo bym oszalal i nie widze siebie bez treningow obecnie nie moge jezdzic na zawody przestalem chodzic do klubu w ktorrym trenowalem i jezdzilem na zawody ;/ bol jest w nadgarstach mi sie wydaje ze ta sa sciegna albo wiezadla. Prosze was o pomoc doswiadczonych ludzi co znaja sie na temacie decka czy cos innego ja jestem zielony w tym nic niewiem a chce wrocic do zawodow zdobywac zlote medale.dodam ze wydalem ponad 2000zl i nic,z kasa to nie jest za fajnie umnie sam wszystko koluje a te hieny lekarze to szkoda slow na nich mam nadzieje ze los im odplaci za takie traktowanie, nie dosc ze rece bola to i psychika cierpi ;/ POzdro i prosze o pomoc niechce zreci sterydow jak poje.. poprostu chce aby bol ustal i zebym mogl wrocic do treningow i zawodow.


  • 0

Maly Koksik