Skocz do zawartości


Zdjęcie

Redukcja a suplementy/odżywki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

NowyNaSiłowni
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Redukcja a suplementy/odżywki
Witam, mam 17 lat, ok 3 miesięcy jest na redukcji i udało mi się spać z wagi ok 8kg. Odzywiam się w miarę zdrowo, ćwiczę systematycznie 3 razy w tygodniu. Mam zamiar zacząć brać jakieś suplementy/odżywki.
I teraz mam pytanie, czy na redukcji lepiej będzie się spisywał białko czy bcaa czy coś jeszcze innego? W internecie jest dużo artykułów na ten temat, ale chciałbym się dowiedzieć ktr jest lepsze. Nie chce kupować 2 rzeczy. Zależy mi tylko na jednej-bardziej przeznaczonej na redukcję.
Nie znam się jeszcze na tym dlatego proszę was o pomoc. Pozdrawiam!
  • 0

Krynas03
  • Użytkownik
  • Pip
  • 31 postów
  • Pomógł: 1
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Amsterdam
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Redukcja a suplementy/odżywki
Dieta i wieksza podaz bialka(2,2-2,5g) z jedzenia na redukcji suple ci w niczym nie pomoga, jedynie w co moglbys sie zaopatrzyc to kofeina. Ile wazysz? W koncowym etapie moglbys sie zaopatrzyc w spalacz jesli ci tak bardzo zalezy
  • 0

Abetalipoproteinemia
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 5442 postów
  • Pomógł: 174
388
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:6 lat
  • Wzrost [cm]:168
  • Przysiad [kg]:82,5
  • Wyciskanie [kg]:70
  • Martwy ciąg [kg]:90
  • Waga [kg]:70

Napisano Ponad rok temu

Re: Redukcja a suplementy/odżywki

1) Białko będziesz w stanie bez problemu pokryć z diety, przyjmując wspomnianą przeze mnie większą podaż. Co więcej, organizm o wiele lepiej wykorzysta naturalne źródło protein niż to pochodzące z suplementów.

 

2) BCAA to moim zdaniem podstawa w suplementacji, zarówno w trakcie redukcji jak i masy (wiem, wiem, ale to mój osobisty pogląd. Bazuje na własnym doświadczeniu ;) ).