Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak najszybciej zmniejszyć brzuch.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

LEONZAWODOWIEC
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Jak najszybciej zmniejszyć brzuch.

Witam wszystkich a najbardziej ekspertów jestem totalnym amatorem wykonującym pracę siedzącą mam mało ruchu , chciałbym w jak najszybszym tępie zmniejszyć obwód brzucha , mój wzrost to 177cm waga 96kg niechce być Arnoldem ani Pudzianowskim zależy mi tylko i wyłącznie na brzuchu , a najlepiej żeby wyglądał jak u osy lub klepsydry bez używania żadnych cudownych środków, suplementów ,dopalaczy, elektrowstrząsów

nieznając się w temacie wymyśliłem sobie kupno Ergometru bo tak mi dużo ludzi mówiło i nie wiem czy to dobra droga ale to podobno sprzęt ogólnorozwojowy i jeśli tak to mam dylemat który wybrać Wioślarz Cobra Hammer  imitujący prawdziwe ruchy wioseł czy lepiej Wioślarz magnetyczny Swift BR3130 Body Sculpture  z rączką i linką na srodku  moim zdaniem tak bynajmniej sobie myśle Cobra Hammer rozszerza klatkę piersiową a więc byłby lepszy i miałbym prośbe żeby nie pisać ile to wymaga poświęcenia i zachodu bo nigdy nie będę zawodowcem ani ekspertem chcę tylko uzyskać taki efekt z góry dziękuje za porady.


Użytkownik LEONZAWODOWIEC edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

Maksym Riznyk
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 4373 postów
  • Pomógł: 203
358
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Street Workout - It's my Way !!!
  • Staż [miesiące]:96
  • Wzrost [cm]:177
  • Waga [kg]:81

Napisano Ponad rok temu

Re: Jak najszybciej zmniejszyć brzuch.

Skoro chcesz osiągnąć efekty to po pierwsze zmień podejście !

 

Najlepszym sposobem na spalanie brzucha jest trening SIŁOWY ewentualnie z dodatkiem interwałów, które

 

możesz właśnie wykonywać na ergometrze. Kolejna i najważniejsza sprawa to czym i w jakich ilościach 

 

zapychasz się na co dzień.