Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki plan i sprzęt


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

krsy
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Jaki plan i sprzęt
Witam.

Postanowiłem zrobic coś ze swoją sylwetka, jestem kompletnym laikiem w sprawach siłowni. Niestety ze względu ze mieszkam daleko od jakiejkolwiek siłowni postawiłem ćwiczyć w domu. Odczytałem się i krótko mówiąc gubię się w tym wszystkim. Dlatego pisze tutaj, prawdopodobnie kupie u was plan+dietę tylko nie wiem jaki zestaw. Aktualna waga to 84kg przy wzroście 182cm. Pracuje na zmiany wiec trening o tej samej porze odpada, tak samo jedzenie, ponieważ pracuje tez w nocy. No ale noe owijając to:

Chciałbym spłaszczyć brzuch, no i podkreślić klatkę i ręce, bo narazie wiszą cycki jak u gimnazjalistki (nie ujmując nikomu).

Mam zamiar zaopatrzyć się w sztangę prosta, łamana, hantle + ławka prosta z możliwością skosu. Budżet niestety pozwoli mi w najbliższym czasie na tyle.

Od dwóch tygodni stosuje dietę ŻP czyli żre polowe, odstawiłem wodę smakową na rzecz zwykłej mineralnej, jadam ciemne pieczywo, ryż brązowy i ciemny makaron. Ogólnie to małymi kroczkami, marchwi, brokuła nie przełknę, owsiana z bananem na śniadanie przechodzi ledwo, ogólnie jadałem bardzo mało warzyw, chyba jedynie sałata, ogórek do obiadu.

Aktualnie mam sztangę fitness 20kg i hantle 4kg, ławkę do brzuszków i wioslarz(ergometr) zacząłem coś tam tym ruszać

Klata, triceps
Dzień wolny
Plecy biceps
Dzień wolny
Nogi barki
Dzień wolny

Po trzy ćwiczenia na każda partie 3 serie 12-10-8 i narazie chodzę w mega zakwasie :)

Na dniach zamówię sprzęt i więcej obciążenia i chciałbym abym wykorzystywał w 100% kaZdy dzień treningu. Mam zamiar w wprowadzić jakieś aeroby typu bieganie czy rower, niestety cały czas ma prace prace przy domu, mała córeczkę no i prace na zmiany, wiec cieżko o trening codziennie, w pracy pracuje fizycznie 8h chodzenia, schylanie itd, cały czas się ruszam.