Skocz do zawartości


Zdjęcie

Clenburexin


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Kasiacfl
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Clenburexin
Cześć. Mam zamiar kupić spalacz treca clenburexin. Jestem początkująca w tym temacie. Mam dylemat czy 90 czy 180 tabletek. Jestem dziewczyną.17 lat. Ćwiczę crossfit ok.5 razy w tygodniu. Mam regularne posiłki ale nie mam zbilansowanej diety. Prosze doradźcie mi co i jak :)
  • 0

RychuP
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1075 postów
  • Pomógł: 81
307
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Clenburexin

Za utratę tkanki tłuszczowej odpowiada dobrze skomponowana dieta z lekkoujemnym bilansem kalorycznym i aktywność fizyczna (trening siłowy i aerobowy/interwałowy).

Bez tego nawet najlepsze suplementy pozbawią Cie tylko pieniędzy.

Najpierw zadbaj o dietę, później o odpowiednią aktywność a ten suplement możesz wrzucić jako dodatek do redukcji, który może delikatnie wspomóc proces utraty tkanki tłuszczowej.

 

I jeszcze jedno - aby suplement typu ClenBurexin zadziałał jak należy musisz przez kilka tygodni przed jego zastosowaniem zrobić sobie detoks od jakichkolwiek stymulantów, tzn. jeśli bierzesz np. kofeinę w tabletkach przed treningiem czy jakieś inne pobudzacze/stymulanty, to przestań.

To samo dotyczy napojów do picia - zrezygnuj na minimum kilka tygodni z energy drinków, kawy, herbaty, coli, etc - pij tylko wysokozmineralizowaną wodę mineralną oraz przegotowaną wodę z czajnika.

Efekt ? Dzięki temu jak zastosujesz ClenBurexin, to będzie on pomagał w spalaniu tłuszczu o wiele skuteczniej.


  • 0
Jeśli Ci pomogłem swoją wypowiedzią (postem), to kliknij "strzałkę w górę na zielonym tle" przy mojej wypowiedzi, która okazała się pomocna.
Jeśli nie pomogłem bezpośrednio Tobie, ale uważasz, że moja wypowiedź może być pomocna dla innych użytkowników, to możesz postąpić podobnie.

Abetalipoproteinemia
  • Moderator
  • PipPipPipPip