Siema
czy jest jakieś białko (whey) które bym mógł brać albo coś innego tego typu ?:
mam 15 lat , ważę ok: 60 kg , wzrost ok: 185 cm plus/minus
Napisano Ponad rok temu
Siema
czy jest jakieś białko (whey) które bym mógł brać albo coś innego tego typu ?:
mam 15 lat , ważę ok: 60 kg , wzrost ok: 185 cm plus/minus
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Napisano Ponad rok temu
Nie znam się nic na tym i nigdy nic nie brałem, bym chciał coś brać takiego odpowiedniego dla mnie (najlepiej białko) , mistrzu913 bym chciał to białko brać na siłę / mięśnie / masę - itp
Napisano Ponad rok temu
Widać, że nie masz zielonego pojęcia o tym co piszesz...Chcesz żeby przybyło Ci siły, masy to poczytaj sobie najpierw tematy na forum żebyś poznał podstawy jak to dokładnie wygląda a wtedy ewentualnie zadawaj jakieś pytania.
Napisano Ponad rok temu
a spx , poczytam , a co myślisz / myślicie o; BIAŁKO WPC OstroVit Economy 700g Whey ECO +GRATIS
Chodzi o ten produkt: http://www.fabrykasi...o-700g-2,p.html
Napisano Ponad rok temu
Ostrovit ma dobre białka więc możesz kupić sobie.
Ale białko to suplement diety i używa się go w celu uzupełnienia diety, jak nie masz diety to raczej nic konkretnego w tym sporcie nie osiągniesz
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
W tym wieku ani suplementy ani restrykcyjna dieta nie jest wskazana. Po prostu odżywiaj się zdrowo i staraj się by było to systematycznie. Masz młody organizm więc pierwsze zmiany będą zauważalne już po niedługim czasie. Suple stanowia głównie uzupełnienie jadłospisu i mają na celu jedynie ułatwienie pojawienia się efektów spowodowanych dietą czy treningami.
Mój dziennik treningowy → NA CIELE SWYM HISTORIĘ MĄ PISZĘ
Napisano Ponad rok temu
15 at i 60 kg wagi...
musisz ostarczyc około 120 gr białka z diety i taki wynik jest do osiągnięcia bezproblemowo
za wczesnie wg mnie nawet na białko lepiej zjeść pare jajek
www.massagepeter.se
Napisano Ponad rok temu