Skocz do zawartości


Zdjęcie

Siłownia + bieganie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

Aziz89
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Siłownia + bieganie

Witam , zacznę od tego , że nie chce mi się wierzyć , że ktoś w dzisijeszym świecie nie wyśmieje mnie i doradzi za darmo ;) Przejdźmy do sedna:mianowicie mam 185cm i 95kg wagi , poziom tłuszczu to ok 17-19 procent.Cwiczę w domu pompki na uchwytach i biegam 4x razy w tyg. ok4-5km w czasie 20min i bardzo zależy mi na tym aby zbudować estetyczną sylwetkę , i mam pewien problem jak ćwiczyć,co ćwiczyć,jak połączyć bieganie z siłownią a co najważniejsze jaką dietę stosować aby była tania,prosta i skuteczna?Nie pracuję ciężko fizycznie ponieważ jeszcze studiuję.Więc można zaliczyć to jako lekką pracę siedzącą.I czy da się dostaraczać wszystkich witamin bez suplementów?Jak najszybcięj osiągnać swój cel - zbudować troszeczkę mieśni i schudnąć?


  • 0

Kurosaki
  • Ekspert
  • PipPipPip
  • 291 postów
  • Pomógł: 13
19
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Kalistenika, street workout.

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia + bieganie

Musisz postawić sobie cel, rozpocznij albo odchudzanie, albo budowanie mięśni.

 

Biegi będą dobre przy redukcji, przy rozbudowie mięśni gorzej. Studia nie powinny przeszkodzić, trening na siłowni zająć powinien około godziny, półtorej (jeśli chodzi Ci o siłownie, a nie kalistenikę)

 

Tutaj znajdziesz ważny wątek na początek:

http://forum-kultury...yli-jak-zacząć/

 

A tutaj sporo możesz poczytać o diecie:

http://www.fabrykasily.pl/9-dieta/


  • 1

Wiedza jest wszędzie, wystarczy jej poszukać.


Aziz89
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia + bieganie

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

 

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

 

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

 

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]