Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kreatyna w Tabletkach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

nieznajomy123
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Kreatyna w Tabletkach

Mam pytanie. Ponieważ ostatnio widziałem w aptece że można kupić kreatynę olimp w tabletkach. I czy kretyna w tabletkach to dobre rozwiązanie? Czy lepiej kupić do popijania ?


  • 0

mistrzu913
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 418 postów
  • Pomógł: 28
51
Dobra

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna w Tabletkach

To już kwestia indywidualna. W proszku wychodzi taniej. Jak długo ćwiczysz, że chcesz sięgnąć po kreatynę?


  • 1

nieznajomy123
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna w Tabletkach

Wcześniej ćwiczyłem ok 6 miesięcy, później miałem przerwę i teraz ćwiczę znowu od 2 miesięcy. A czy tabletki mogą szkodzić bardziej wątrobie, czy raczej nie ?


  • 0

mistrzu913
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 418 postów
  • Pomógł: 28
51
Dobra

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna w Tabletkach

Moim zdaniem odpuść sobie kreatynę.Dlaczego chcesz wgl brać kreatynę, masz dietę? Jeśli tak to jaką? I ile lat?


  • 1

Haroldek48
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 4948 postów
  • Pomógł: 180
660
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Dabrowa Gornicza
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wielki Mistrz, Iron Guru Vince, Gironda, Wyznaczył droge Która zamierzam, iść..
    nikt nie mówił że będzie Łatwo!!
  • Staż [miesiące]:Od 2000 roku
  • Wzrost [cm]:175
  • Biceps [cm] :48
  • Klatka piersiowa [cm]:128
  • Pas [cm]:84
  • Udo [cm]:67
  • Przysiad [kg]:170 x 2
  • Wyciskanie [kg]:140x2/ 120x 6/
  • Martwy ciąg [kg]:220x 3 / 240kg x1
  • Waga [kg]:86

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna w Tabletkach
O ile, mi wiadomo olimp, nie produkuje, już Kreatyny w tabletkach..
Tylko, jak juz coś to w kapsułkach.