Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ciągła utrata siły


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

Oportunista
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Ciągła utrata siły

Witam. Ćwiczę kalistenikę od 2 lat, ostatnio postanowiłem wyrobić jak największą siłę w podciąganiu, doszedłem do 5 podciągnięć na 1 ręce, widząc wzrost siły zacząłem coraz częściej się podciągać, ale siła zaczęła spadać aż do 3 maksymalnie. Postanowiłem zrobić tydzień przerwy, po tym tygodniu robiłem 2 razy w dniu po 5 serii maksymalnej ilości podciągnięć na 1 ręce + trening podstawowy, po 4 dniach byłem całkowicie wyżłobiony z siły, miałem jeszcze mniej, więc zrobiłem kolejny tydzień przerwy i teraz jadę starym treningiem 5 dni w tygodniu, przy czym po kolejnym tygodniu przerwy mam jeszcze mniej siły w podciąganiu, teraz na lewej 2 razy, a prawej ledwo raz. Nie mam pojęcia co się dzieje, proszę o wskazówkę/pomoc. Pozdrawiam


  • 0

Maksym Riznyk
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 4373 postów
  • Pomógł: 203
358
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Street Workout - It's my Way !!!
  • Staż [miesiące]:96
  • Wzrost [cm]:177
  • Waga [kg]:81

Napisano Ponad rok temu

Re: Ciągła utrata siły