Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jakie ćwiczenia na mięśnie brzucha są dobre?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

agra
  • Użytkownik
  • Pip
  • 16 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Jakie ćwiczenia na mięśnie brzucha są dobre?

Poproszę o zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha z tych skutecznych, które można wykonywać w domu. Ćwiczę od kilku miesięcy ale efektów brak, a chcę się doczekać pięknego brzuszka z lekko widocznymi mięśniami. Dietę już zmieniłam. Jem więcej białka, a mniej węglowodanów. Wybieram chude mięso – drób, ryby. Przestałam się też bać jajek i zwiększyłam ich ilość w diecie. Zaczęłam więcej pić i sięgam po wodę, gdy jestem mam ochotę na jedzenie, a w zasadzie nie powinnam jeść.  Co jeszcze mogę zrobić?

 


  • 0

ama
  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Jakie ćwiczenia na mięśnie brzucha są dobre?

Jest dużo takich ćwiczeń. Ćwicz co najmniej 3 razy w tygodniu.  Spróbuj może te. Pamiętaj by robić 20-30 powtórzeń i nie za długie przerwy między ćwiczeniami. No i życzę cierpliwości, bo żeby uzyskać  efekty sporo jej potrzeba.

 

1.       Usiądź na podłodze, wyprostuj nogi, wyciągnij ręce do góry, odchyl tułów do tyłu, unieś nogi kilka cm nad ziemię, podciągnij kolana do klatki piersiowej jednocześnie opuść ręce i obejmij nimi kolana. W czasie ćwiczenia nie wolno dotykać stopami ziemi, ani wspierać się na rękach.

2.       Połóż się na plecach, wyciągnij wzdłuż ciała ręce, podnieś nogi prostopadłe do podłoża, nie odrywając dłoni od podłoża unieś biodra do góry razem z lekko ugiętymi nogami. Wykonaj ruch nogami w górę i w dół. Nie wolno przy tym opuszczać bioder.

3.       Połóż się na plecach, nogi ugnij w kolanach. Ręce połóż za głową. Następnie odrywając barki od podłoża, wykonuj spięcia brzucha ze skrętem tułowia – raz w stronę prawej, raz lewej nogi. Kręgosłup lędźwiowy musi przylegać do podłoża.