Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomoc w treningu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

Mieszke
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Pomoc w treningu

Witam mam 18 lat ważę 81Kg ćwiczę od pół roku w piwnicy posiadam hantle , ławeczkę , drążek uniwersalny w suficie , uchwyty do pompek widzę po sobie duże postępy i mam mega motywację proszę o pomoc w ułożeniu mi jakiegoś planu treningowego najlepiej 5/7 dni w tygodniu , chodzi mi głównie o ćwiczenia bo myślę , że jest jeszcze wiele których nie znam i nie jestem pewien czy zawszę łącze odpowiednie partie mięśniowe w treningach , wystarczy mi sama lista ćwiczeń rozpisana na każdy dzień jak robi się je dokładnie sobie "wygoogluje" a ciężar sam dobiorę , z góry dziękuję , mam WIELKIE plany :D

 

 Ps. Do końca tego tygodnia kupuje gryf prosty z obciążeniem , posiadam Carbo nox`a od Olimpa i w drodze już Mutant WHEY pije węgle rano przed śniadaniem i planuje białeczko 30min po śniadaniu żeby dojeść bo praca , potem węgle przed treningiem i białeczko po treningu na wieczór dobrze ? źle ? 


Użytkownik Mieszke edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

Olosek
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2749 postów
  • Pomógł: 76
233
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Dolnośląskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Piłka nożna, kolarstwo, dietetyka, technologia
  • Staż [miesiące]:od września 2013
  • Wzrost [cm]:185
  • Wyciskanie [kg]:130(zima 2014/15)
  • Martwy ciąg [kg]:195 (zima 2015/2016)
  • Waga [kg]:92

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc w treningu

Siema :) Jak masz już jakiś staż treningowy to zajrzyj tutaj : http://forum-kultury...-trening-split/  :)

 

Co do diety zapraszamy tutaj : DIETA


  • 1

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA: DZIENNIK TRENINGOWY OLOSEK 

 

W RAZIE PYTAŃ, PORAD ZAPRASZAM NA PRIV

 

POZDRAWIAM


Haroldek48
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 4948 postów
  • Pomógł: 180
660
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Dabrowa Gornicza
  • Płeć:Mężczyzna