Skocz do zawartości


Zdjęcie

Potrzebuję plan ćwiczeń dla początkującego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

Kuczon
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:178
  • Waga [kg]:98

Napisano Ponad rok temu

Potrzebuję plan ćwiczeń dla początkującego

Witam serdecznie wszystkich koksów  :) mam prośbę z okazji że jestem początkujący totalnie nie mam pojęcia jak się "za to zabrać" wiem co chce osiągnąć ale za cholerę nie umiem stworzyć sobie planu treningowego  :( dlatego postanowiłem się tutaj zgłosić, może zacznę od początku

 

- Wiek : 22

- Wzrost : 178

- Waga : 98

- Waga planowana : 80
- Staż treningowy : brak jakichś większych osiągnięć

- Ile robisz treningów w ciągu tygodnia? : planuje 6

- Rodzaj Twoich treningów : siłowy na sprzęcie

- Intensywność Twoich treningów : ile fabryka dała

- Czy zazwyczaj szybko chudniesz czy masz tendencję do tycia? : raczej tyję

- Co uważasz za najtrudniejsze w stosowaniu dobrego odżywiania? : aktualnie mam mocną motywację

- Czy stosujesz suplementy i jeśli tak to jakie oraz od jak dawna(czy systematycznie?) : w sumie tylko spalacz tłuszczu raz dziennie od jakiegoś miesiąca jest to FIghter Stimulator

- Kontuzje/Urazy : brak

 

ogólnie nie będę się rozpisywał od tego jak postanowiłem zacząć ćwiczyć itp. posiadam do dyspozycji :

2x sztanga

2x komplet hantli

1x ławeczka do brzuszków

1x ławeczka do wyciskania

 

i prosił bym gdybyście mogli z łaski swojej rozplanować mi jakoś ćwiczenia na tym  :) jak wcześniej wspomniałem planuje trenować 6 dni w tygodniu a w niedzielę odsapnąć jak to się mówi, ogólnym moim celem jest zrzucenie zbędnego tłuszczu w zamian za masę mięśniową dlatego też nie koniecznie muszę schodzić z wagi  :)

 

z góry dziękuję i pozdrawiam  ;)


  • 0

23Viper23
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 6950 postów
  • Pomógł: 206
443
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu