Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zdeterminowany dalej pyta :D PROSZE O POMOC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

yakawetta
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 57 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Zdeterminowany dalej pyta :D PROSZE O POMOC
Witam
porozmawiajmy o diecie na mase
meżczyzna
65 kg
17 lat
176 wzrostu
3231.97 Zapotrzebowanie dzienne wyliczone waszym programem przy czym jestem chyba tkz ektomofikiem ? mam problemy żeby przebić sie przez 65 kilo łatwiej mi w ciągu dnia zrzucić 2 kilo po ciezkim wysiłki niż przez rok bez czynnego uprawiania sportu i siedzeniu przy komputrze grając w gry sieciowe przytyć choćby te 2 kilo ...
EDIT: Lubie jeść dużo :P

co do diety to krąże w koło tego tematu i lepiej jak załoze oddzielny post
jestem początkującym i narazie chyba nie bede kożystał z odżywek , ustosunkuje sie do waszych wypowiedzi
uczęszaczam do szkoły , rano jestem w stanie jeść to co zalecane lecz np 2 posilek koło godziny 12 wolał bym zmieścic w kanapce + ewentualny jogurt czy coś łatwego do sporzycia na przerwie , dalej co do obiadu myślałem zeby jadać normalny , domowy taki jaki zrobi mama lecz jeżeli potrzeba ustosunkuje sie również

prosze o jakiś przykładowy plan jakies wskazówki
kogoś kto pomoże mi przemyślanie ułozyć ten plan :-)
  • 0

Mariusz1991
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 223 postów
  • Pomógł: 0
19
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:rok
  • Wzrost [cm]:175
  • Biceps [cm] :36
  • Klatka piersiowa [cm]:107
  • Pas [cm]:83
  • Udo [cm]:61
  • Wyciskanie [kg]:96
  • Martwy ciąg [kg]:85kg na lajcie, oszczedzam kregosłup
  • Waga [kg]:85

Napisano Ponad rok temu

Re: Zdeterminowany dalej pyta :D PROSZE O POMOC
Witam.

Mamy ten sam problem
Ja po skonczeniu nauki mam nadzieje przytyje bo praca na budowie jest ciezka
a w wakacje kiedy miałem miesieczna praktyke latajac z bloczkami i z taczka betonu