Mam 16 lat, mam 178 cm wzrostu, waże 105kg, trenuję od około pół roku, ale efektów raczej nie widać. Nie stosuję żadnej diety, a suplementów nie chcę stosować. Możecie mi coś doradzić?
Brak efektów.
Napisano Ponad rok temu
Diety przestrzegasz? Jeśli tak to wklej ją tutaj, trening także.
Napisano Ponad rok temu
Diety przestrzegasz? Jeśli tak to wklej ją tutaj, trening także.
Diety nie stosuję, chociaż wiem, że powinienem. Trening:
Napisano Ponad rok temu
Ale jakich efektów? Chcesz zrzucic tłuszcz czy nabierać masy? Nie masz diety dlatego nie masz efektów
Mateusz Pawlak
Napisano Ponad rok temu
Ale jakich efektów? Chcesz zrzucic tłuszcz czy nabierać masy? Nie masz diety dlatego nie masz efektów
Chciałbym zrzucić trochę tłuszczu ale też nabrać trochę masy mięśniowej. Pomoglibyście mi ułożyć dietę?
Napisano Ponad rok temu
Tak się nie da. Najpierw zrzucasz tłuszcz potem masujesz. Niestety bez odpowiednio ułozonej pod ciebie diety efektów nie będzie. O diete pytaj w dziale dieta a my pomożemy Trening ma błędy. Ja zamiast marnować potencjał takim splitem poleciłbym ci FBW lub PPL. Split też będzie dobry ale trenowanie partii 1x w tygodniu i to na redukcji to dla mnie zbyt mały bodziec. Trzeba kręcić sporo aerobów a tłuszcz lepiej spalisz wieksza objętością treningu siłowego. Dlaczego? Bo przy odpowiedniej podaży białka zachowasz więcej obecnych mięśni.
Mateusz Pawlak
Napisano Ponad rok temu
Tak się nie da. Najpierw zrzucasz tłuszcz potem masujesz. Niestety bez odpowiednio ułozonej pod ciebie diety efektów nie będzie. O diete pytaj w dziale dieta a my pomożemy Trening ma błędy. Ja zamiast marnować potencjał takim splitem poleciłbym ci FBW lub PPL. Split też będzie dobry ale trenowanie partii 1x w tygodniu i to na redukcji to dla mnie zbyt mały bodziec. Trzeba kręcić sporo aerobów a tłuszcz lepiej spalisz wieksza objętością treningu siłowego. Dlaczego? Bo przy odpowiedniej podaży białka zachowasz więcej obecnych mięśni.
A to byłby dobry trening?
poniedziałek