Skocz do zawartości


Zdjęcie

nasza sylwetka - fotki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
405 odpowiedzi w tym temacie

budo_łyba
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1075 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kambodża
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
ostrowii?:> to białe na twarzy to białko ktore wpierdzielałem garściami :-)
  • 0

budo_kubuś puchatek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4530 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Skadinad

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
Vicejk nie myslales, zeby zaczac robic jakis trening na miesnie brzucha i talie?
Pozdrawiam
K_P
  • 0

budo_novocaine
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 5882 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:uk
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki

Vicejk nie myslales, zeby zaczac robic jakis trening na miesnie brzucha i talie?
Pozdrawiam
K_P

lol :lol:
  • 0

budo_vicek
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 306 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:z Osiedla Hutnik
  • Zainteresowania:Muay Thai

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
Cwicze regularnie ale taka już moja uroda :oops: ale najwazniejsze akceptowac sie takim jakim sie jest ;)
  • 0

budo_novocaine
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 5882 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:uk
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
zeby nie bylo, smialem sie z kubusia nie z vicka ;)
  • 0

budo_kubuś puchatek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4530 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Skadinad

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
acha... masz taka ciezkoatletyczna budowe... bedzie ci latwo zrobic mase, ale trudno wyrzezbic. Choc nie tracilbym nadziei - drazek i podciaganie nog w roznych wersjach powinno Ci pomoc Vicek.

Pozdrawiam
K_P
  • 0

budo_jet
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2606 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
Grand, zostało ci 6 dni. :)
  • 0

budo_grand12
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 212 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
eh korva nie chce mi sie tam zakladac konta :D . Napiszcie co poprawic w sylwetce :)
  • 0

budo_perun srogi
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1077 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
ty lepiej podaj swoj trening, masz dobra sylwetke, po co ci ta pedalska rzezba :P :twisted:
  • 0

budo_kubuś puchatek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4530 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Skadinad

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
Pewnie nogi powinienes poprawic, bo ich nie pokazujesz i sa zreszta najtrudniesze do zrobienia.
K_P
  • 0

budo_grand12
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 212 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
nogi mam potezne, taka genetyka, nie msuze ich specjalnie robic ale kiedys ostro nad nimi pracowal :) . Nie mam konkretnie jednego treningu zmieniam caly czas co 6 tygodni :0, by byl ciagly postep :) .
  • 0

budo_tremere
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 266 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Bieda i nędza, rok na siłowni niewiele pomógł, stan na dzisiaj po 3 miesiącach przerwy od treningów spowodowanej kontuzją. 68 kg, 178 cm wzrostu
  • 0

budo_itosu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3089 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Leszno
  • Zainteresowania:Karate

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
Poczekajcie z rok aż skończę mój program na plecy :)
  • 0

budo_ry-you
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 688 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:miasto cudow i zlodzieji

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
bardzo ladna korona :!:
  • 0

budo_itosu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3089 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Leszno
  • Zainteresowania:Karate

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki

Bieda i nędza, rok na siłowni niewiele pomógł, stan na dzisiaj po 3 miesiącach przerwy od treningów spowodowanej kontuzją. 68 kg, 178 cm wzrostu


Tremere trenujesz SW. Tu nie liczy sie sylwetka. znam wielu swietnych fajterow ktorzy przed lustrem wygladaja jakby nic nie trenowali ale biada kolesiom ktorzy na nich trafia ;)

nie wyglad a skill sie liczy. wiec glowa do gory.
  • 0

budo_roboy
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 716 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Bieda i nędza, rok na siłowni niewiele pomógł, stan na dzisiaj po 3 miesiącach przerwy od treningów spowodowanej kontuzją. 68 kg, 178 cm wzrostu


git korona :twisted: :twisted:
  • 0

budo_kubuś puchatek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4530 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Skadinad

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
Widac, ze malo cwiczen silowych z duzym oporem robisz. Zmien to, to i zmieni sie sylwetka.
Pozdrawiam
K_P
  • 0

budo_łyba
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1075 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kambodża
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
Dołączona grafika

ostatnio chyba mnie trochę zrzeźbiło, fitness i sauna robią robotę :-) [/quote]
  • 0

budo_novocaine
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 5882 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:uk
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
sorry, ale przy 60kg to sie jest chudem, a nie wyrzezbionym :wink:
  • 0

budo_łyba
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1075 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kambodża
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Re: nasza sylwetka - fotki
nie przy 60 a 75 :) no i troche sadła jakby nie byłu usunąłem :D
  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018