Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kilka pytań dot. dieta, trening


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

Hedowiec
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Kilka pytań dot. dieta, trening
Witam
Jak to bedzie wyglądało jesli:

1)Będę ćwiczył nieregularnie np raz 3 razy w tygodniu innym razem 4 ...?

2)Jeżeli jakieś wartościowe białko czy węglowodany je sie ze zwykłym chlebem białym, czy tracą one wtedy na wartości ?

3) Jeżeli np w szkole podczas lekcji przez tak długi czas nie chce mi sie jeść i jeżeli nie bedę jadł lub jadł mało w tym okresie to nieprzybiore masy, będzie ta katenacja czy co?

4) Czy trzeba mieć koniecznie ściśle określone sesje treningowe czy moge ćwiczyć na każdym treningu na różne partie jakie mi się spodoba ?

Chciałbym przybrac na masie, jestem początkujący i będę wdzięczny za wszelkie wyjaśnienia
  • 0

Mr.chudy135

    Przechuj nindża

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3438 postów
  • Pomógł: 0
11
Neutralna
  • Lokalizacja:Jastrzębie-Zdrój
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kilka pytań dot. dieta, trening
[quote="Hedowiec":ims951re]1)Będę ćwiczył nieregularnie np raz 3 razy w tygodniu innym razem 4 ...?[/quote]
Najlepiej będzie jeśli będziesz ćwiczył regularnie bo mięśnie nie przyzwyczają się do pracy.
[quote name='"Hedowiec":ims951re]2)Jeżeli jakieś wartościowe białko czy węglowodany je sie ze zwykłym chlebem białym' date=' czy tracą one wtedy na wartości ?[/quote']
Nie, nie tracą bo są dalej tymi samymi węglami (jak wlejesz olej do wody to dalej masz i olej i wodę a nie jakąś mieszaninę). Ale ja bym ci polecił raczej jedzenie samych wartościowych składników odżywczych bo są lepsze w budowaniu masy i zdrowsze.
[quote name='"Hedowiec":ims951re]3) Jeżeli np w szkole podczas lekcji przez tak długi czas nie chce mi sie jeść i jeżeli nie bedę jadł lub jadł mało w tym okresie to nieprzybiore masy' date=' będzie ta katenacja czy co?[/quote']