Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dieta do zweryfikowania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

budo_lodziu
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Judo

Napisano Ponad rok temu

Dieta do zweryfikowania
Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o układanie diety, więc prosił bym o rzetelną weryfikacje. Mile widziane były by też wskazówki co do ilości produktów.

Zapotrzebowanie

Kalorie 2800
Białko 200 g
Tłuszcze 50 g

(w razie czego, gdyż może coś źle wyliczyłem z zapotrzebowaniem podaje wymiary.
Waga: 98 KG
Wzrost: 179 CM

Dieta:

7:10
2 jajka
płatki owsiane
owoce
oliwa z oliwek

11:30
Plaster Szynki z piersi kurczaka (lub innej chudej)
2x kromki Chleb żytni razowy
Plaster Pomidor
jajko na twardo
oliwa z oliwek


15:00
pierś kurczaka(lub) filet rybny (gotowany na parze)
ryż brązowy
warzywa
oliwa z oliwek

18:00
250ml mleka 0,5-2%
100gr Twarogu chudego
jakieś warzywa, owoce
oliwa z oliwek

21:00
jajecznica
warzywa
oliwa z oliwek

Z góry dziękuje za treściwe odpowiedzi
  • 0

budo_balofy
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1592 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta do zweryfikowania
Nie bedzie to 100% merytoryczna odpowiedz, bo az takiej wiedzy w temacie nie posiadam, ale raczej niewielka garsc uwag i sugestii.

zakladajac ze to co masz po lewej jest prawdziwe to trenujesz judo (ale mocniej niz rekreacyjnie 1-2 w tygodniu) i wazysz zaokraglajac setke. Wydaje mi sie przez to ze zbyt radykalnie tniesz kalorie. Taki kawal chlopa na 2800 to fakt faktem, poczatkowo szybko zacznie gubic tluszcz, ale na dluzsza mete szybko zaczniesz sie 'stabilizowac'. Do tego moze byc problem z witaminami (da sie zastapic preparatami) i ogolnym zmeczeniem z powodu takiego niedojedzenia. Lepiej jesc troche wiecej kalorii ale dorzucic aktywnosci fizycznej (chociaz moze tak robisz, o treningu nic nie wspominales).