Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pytanie o bieganie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

budo_jet
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2606 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Pytanie o bieganie
W kwestii biegania jestem zielony. Biegałem już co prawda trochę latem, ale zupełnie bez żadnego planu czy koncepcji, od tak sobie. Chciałem jednak zapytać, czy są jakieś konkretne plany biegania, czyli jak biegać, jak długo, ile itp.

Jeszcze jedno, czy moglibyście polecić mi jakieś tanie, ale w miarę dobre jak na cenę buty do biegania? Czyli nie na tyle tanie, żeby mi się rozleciały podczas 1 sesji. :P

Pozdro
  • 0

budo_novocaine
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 5882 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:uk
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Pytanie o bieganie
tak na szybko?
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

ja biegam teraz 3x w tygodniu (nd, wt, czw) i na zmiane (bieg/odpoczynek):
30s/60s x10
3min/1min x5
9/1 x3
30min

i w koncu nauczylem sie biegac na srodstopiu, dzieki sprintom glownie.

buty jakies asics albo new balance, albo adidas albo nike ;) a najlepiej to na trawie/piasku na boso.
  • 0

budo_ry-you
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 688 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:miasto cudow i zlodzieji

Napisano Ponad rok temu

Re: Pytanie o bieganie
plan zalezy od tego co chcesz osiagnac. a jesli chodzi o tanie buty a dobre do biegania to jest taka bodajze hiszpanska firma Jama na bucie widnieje takie sredrne "J". Buty sa nie zle niektorrzy maratonczycy w tym biegaja a sa tansze od asics.
  • 0

budo_cinoslaw
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Częstochowa

Napisano Ponad rok temu

Re: Pytanie o bieganie
Dokładnie tak jak piszą wyżej, wszystko zależy od zamierzeń, w skrócie ...