karate a erotyka
Napisano Ponad rok temu
czy tez macie erotyczne doznania podczas treningow? i nie pytam sie tutaj o masochistow z kk
laseksensei
Napisano Ponad rok temu
Co prawda jestem z KK, ale też się wypowiem.
Mamy w grupie całkiem ładne dziewczyny, ale jeszcze do niczego nie doszło. Na jednym z terningów sempai kazał nam się dobrać w pary chłopak-dziewczyna, a potem każdy z nas miał sobie ją wziąć na plecy i kopać kin geri wzdłuż sali. Jakoś specjalnie mnie to nie pobudziło, bo byłem już zmęczony i bardziej koncentrowałem się na technice i utrzymaniu równowagi niż na koleżance.
Kiba-dachi też na Ciebie działa? Proponuję zimny prysznic przed treningami i po. I dobrze że kimono nie jest obcisłe.bylo to lepsze niz stanie w kiba-dachi
Napisano Ponad rok temu
W grupie, w której ćwiczę jest dziewczyna, trenuje od kilku lat. Nie powiem, podoba mi się. Jest dość wysoka, niebrzydka i ma niezły biust (czytaj - duży). Pod gi nosi wprawdzie podkoszulkę, ale nieraz, jak pochyli się do przodu... no nie sposób nie patrzeć. Od tego roku, jakoś tak często z nią trenuję w parze i, ku*wa, rozprasza mnie to i przeszkadza w treningu. Ale z drugiej strony... W dodatku we dwójkę opracowujemy en-bu na zawody i pokazy (układ pozorowanej walki). Kiedyś ją przypadkiem uderzyłem dość mocno tsuki w pierś i zamarłem... Ona włożyła pod gi i podkoszulek rękę, pochyliła się do przodu, pomasowała sobie a potem spojrzała na mnie i powiedziała - o.k., nic się nie stało, jedziemy dalej... A ja miałem kocią mordę, bo byłem i zmieszany uderzeniem i tym, co zobaczyłem... Ona zrobiła to naturalnie, a ja potem nie mogłem skupić się na sparingowym kumite i dostałem w ryło po spóźnionym bloku. Dopiero to mnie otrzeźwiło.
No, może to wszystko na miano "erotyczne" nie zasługuje, ale trenując karate nie myslałem, że kiedyś trafi mi się sparingpartner i współtrenujący w tak ładym wydaniu...
Napisano Ponad rok temu
8Omialem ostatnio erotyczne przezycie na treningu...