chore przekonania...............
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
- albo masz grupową koszulkę
- albo zwykłą białą
- albo nie masz wcale
Przy czym ktoś kto ma grupowe koszulki może ćwiczyć i bez niej.
Obowiązkowo w koszulce trzeba byc za to na pokazach
EDIT Ale z trenerem bym nie dyskutował
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Nie lubie jak ktos nowy na capoeira mowi, co mu sie podoba a co nie w tradycji... Od razu moze spadac na parkour, czy cos tam...
Napisano Ponad rok temu
no wiesz rok już trenuje,wiem że to malutko,ale chyba też coś mam do powiedzenia!!! nie znam się jeszcze tak jak wy no ale....jednak troche tak. nigdy się nie sprzeciwiałem trenerowi ale moim zdanie jak są takie upały to powinien być troszke wyrozumiały i przymknąć oko.I co ma koszulka do kultury?????w niektówych grupach mogą zdejmować,więc co wszyscy nie są kulturalni??!!--chciałem się dowiedzieć jak jest w innych grupach ,ale widze że niektórzy lubią rozpętywać wojny----
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
uirapuru Wysłany: 2006-07-31, 14:40 Temat postu:
Chore przekonania moim zdaniem maja ludzie, ktorzy sadza, ze moga poprawiac trenerow... Koszulka podczas kazdego treningu, kazdego sportu to po pierwsze element tzw. "kultury fizycznej", z naciskiem na -kultury-, bo drugie sprawa higieny. Nie mowie o innych aspektach jak np. szacunek do academii, o ktory na capoeira akurat chodzi i wogole szacunek do ogolu cwiczacych. Poza tym camisa to element tradycyjny stroju capoeiristy, czy sie myle?
Nie lubie jak ktos nowy na capoeira mowi, co mu sie podoba a co nie w tradycji... Od razu moze spadac na parkour, czy cos tam...
Wiadomo co chciałeś przekazać , ale wydaje mi sie ze mogles to "grzeczniej" przekazać. :roll:
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu