Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ile czasu zajelo wam dojscie do szpagatu?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

budo_slayer
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 50 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wawa

Napisano Ponad rok temu

Ile czasu zajelo wam dojscie do szpagatu?
Hi!
Wiem ze mlodszym wieku nie ma z tym problemu. Ale jak sprawa sie przedstawia, gdy ktos zaczyna sie rozciagac do szpagatu w wieku 21 lat? Czy komus z Was sie to udalo?
Czy ciezka systematyczna praca mozna osiagnac ten cel w rok czasu?

Dzieki za odp
pozdr 4 all[/b]
  • 0

budo_uluch
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 166 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:my place

Napisano Ponad rok temu

Re: Ile czasu zajelo wam dojscie do szpagatu?
Ja robiłem pełny szpagat kiedy miałem 10-12 lat, teraz, chociaz jestem bardzo dobrze rozciągnięty, do szpagatu jest mi daleeeeeko. Kiedy natomiast, kilka lat temu cwiczylem karate, byłem bardzo blisko :lol: . Kiedy teraz ćwicze free fighting, widze ze jest mi szpagat do nieczego nie potrzebny, bez problemu wykonuje wysokie techniki tj. mawashi jodan, czy joko geri jodan lub kagato geri, a przeciez w filmie za van damma raczej nie wystąpie, więc no:)
Nawiązując do pytania kolegi, napewno przy systematycznym rozciąganiu uda ci sie dojsc do pełnego szpagatu w rok. Uwazaj tylko z nadmiernym rozciągnięciem, bez pospiechu, spokojnie,
nic na siłę, to cwiczenie ma pewien mankament, mianowicie łatwo o kontuzje i naderwania.
Powodzenia!
  • 0

budo_00siem
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 159 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:SPARTA
  • Zainteresowania:Muay Thai

Napisano Ponad rok temu

Re: Ile czasu zajelo wam dojscie do szpagatu?
Nigdy mi sie ta sztuka nie udała, nie udaje i pewnie nie uda :P
  • 0

budo_pan nabiał
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 61 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Karate

Napisano Ponad rok temu

Re: Ile czasu zajelo wam dojscie do szpagatu?
A ja wierzę, że mi się uda, jednak jest cholernie daleko. I tak jest bliżej niż było 2 mc temu :)

Marzy mi się wykonanie szpagatu jak Van Damme :) - wiem to niby głupie- po cholere mi pełny szpagat do SW, inni pomyślą że niby dla szpanu. Ale ja mam to w dupie :) , powoli i nie kontuzjogennie staram się dojść do pełnego szpagatu
  • 0

budo_nechrist
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2092 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wro

Napisano Ponad rok temu

Re: Ile czasu zajelo wam dojscie do szpagatu?
ja juz trzy lata probuje. i choc robie to nieregularnie i mam jeszcze do sukcesu dosyc daleko, to jest lepiej niz na poczatku :)
a jako szkrab tez robilem...
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018