Skocz do zawartości


Zdjęcie

Który system(...)nóż ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

budo_raul constantin
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 63 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Który system(...)nóż ?
Z góry chcę zaznaczyć , że jestem laikiem w kwestiach FMA, więc i moje pytanie jest raczej z tych podstawowych. Mianowicie chciał bym się dowiedzieć który z systemów FMA za priorytet ma walkę nożem i ten element jest w nim najbardziej rozbudowany ? Z tego co przeczytałem na forum to są takie systemy które głównie uczą walki kijem, ale nie znalazłem opisu sztuki skupiającej się głównie na nożu. A może jest to cecha indywidualnego podejścia do tej kwestii przez instruktora?

z góry dzięki za odpowiedź!
  • 0

budo_paproch
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 62 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz

Napisano Ponad rok temu

Re: Który system(...)nóż ?
Sayoc Kali

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0

budo_raul constantin
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 63 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Który system(...)nóż ?
Rozumie, że nie ma tego w Polsce. Więc która z nauczanych w Polsce "szkół " cechuje się największą znajomością w tym temacie?
  • 0

budo_mccoy
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 528 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Illinois

Napisano Ponad rok temu

Re: Który system(...)nóż ?
w ciemno zgaduje, ze DB polska w bydgoszczy :) a tak powaznie, to spora czesc materialu crafty'ego pochodzi z sayoc, wiec jezel chlopaki byli na seminarium, to maja przynajmniej wlasciwe nastawienie do tematu.
a tak przy okazji: paproch, crafty uczyl noza, czy tylko rece vs noz?
pozdro
  • 0

budo_kenjiro
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1799 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdynia

Napisano Ponad rok temu

Re: Który system(...)nóż ?
Floro Fighting Systems (oparty na Kalis Ilustrisimo) - mozesz cwiczyc w Gdyni....
Pozdro
  • 0

budo_kamagong