Skocz do zawartości


Zdjęcie

"wspomaganie" na początek.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

budo_duncan
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 372 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

"wspomaganie" na początek.
Jestem zupłenie zielony w temacie "suplementów".

Chciłabym coś delikatnego pozażywać, zeby raczej było to wspomagnie, a nie meritum sprawy.
Takze panie i panowie co proponujecie?

Bardzo bym prosił o nazwy, ilosci do zażywania i jesli mozna orientacyjne ceny.


P.S
Wiem, że kiedyś robił o to jazdy, ale teraz nieco zmieniłem zdanie i nabrałem bardziej pozytywnego stosunku.
  • 0

budo_słoniak
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1975 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: "wspomaganie" na początek.
Nie napisałeś nic, co by pomogło odpowiedzieć. Ani dla kogo, ani po co, ani za ile. I co my biedni mamy odpowiedzieć?
  • 0

budo_maciek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 875 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdynia

Napisano Ponad rok temu

Re: "wspomaganie" na początek.
Dieta, napoje izotoniczne podczas treningu, kreatyna.
  • 0

budo_słoniak
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1975 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: "wspomaganie" na początek.
Kreatyna na początek pomysłem jest raczej średnim.
  • 0

budo_gubrin
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1323 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: "wspomaganie" na początek.

Kreatyna na początek pomysłem jest raczej średnim.


Z czystej ciekawosci, dlaczego ? Chodzi o przyzwyczajenie organizmu i slabsze jej dzialanie w pozniejszym czasie ? Oraz o to, ze na poczatku organizm nie potrzebuje wspomagaczy bo sam ma duze "zapasy mocy" ? Czy cos jeszcze ?

Pozdrawiam.
  • 0

budo_duncan
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 372 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: "wspomaganie" na początek.